בכר: "כדורגל גדול לא היה". מימר: "אנחנו סוחטים את הלימון"

ברק בכר
ברק בכר | אריאל שלום

מאמן הפועל ב"ש דיבר לאחר ה-0:1 בנתניה: "שחקני ההגנה עשו עבודה מצוינת, המחויבות זה הבסיס להכל". שמיר הוסיף: "יכולנו לכבוש יותר, אבל לא נהיה חזירים". מאמן חדרה: "אנחנו קצרים מאוד בסגל, אך מרוצה ממנו"

(גודל טקסט)

לא במשחק גדול הפועל באר שבע ניצחה הערב (שלישי) 0:1 את הפועל חדרה בזכות רגע התעלות של ז'וסוואה המחליף שכבש שער בכורה נפלא שהחזיר את קבוצתו למסלול הניצחונות וייתן הרבה ביטחון לקראת המשחק נגד אשדוד, אותה ניצחה לפני מספר ימים בגביע. מנגד, שרון מימר רשם הפסד בכורה כמאמן הפועל חדרה, אך הוא עדיין יכול להיות מרוצה יחסית מהיכולת לקראת ההמשך.

ברק בכר דיבר לאחר המשחק: "היה גול יפה של ז'וסוואה, הוא נכנס טוב והוא השתלט על המשחק. ברור שלא היה משחק טוב, אבל היה לחימה וגם שחקני ההגנה עשו עבודה מצוינת היום. כדורגל גדול לא היה. הלחימה והמחויבות הם הבסיס להכל, היו משחקים שלא היו לנו את זה".

"נגד אשדוד שיחקנו מצוין אבל כל משחק זה לגופו, לפעמים ה-0:1 הקטן הזה מאוד יעיל, בסך הכל ניצחנו משחק שני ברציפות זה מאוד חשוב לביטחון, ויש לנו עכשיו משחק נוסף נגד אשדוד. אני לא חושב שהמשחק נגד אשדוד פגע לנו בביטחון, לכבוש ארבעה שערים זה לא מובן מאליו, ספגנו גם אבל היום ההגנה עשתה עבודה טובה. אמרתי שאני אעשה הכל כדי להחזיר את הקבוצה למסלול".


ז'וסוואה. מהלך אחד הכריע את המשחק (אריאל שלום)

עדן שמיר הוסיף: "עברתי זעזוע קטן בראש, אבל עכשיו אני מרגיש טוב. היה משחק קשה נגד חדרה, במיוחד במחצית הראשונה, המחצית השנייה היו טובים יותר ויכולנו לכבוש יותר שערים, אבל לא נהיה חזירים. אני חושב שבמחצית השנייה הגענו למצבים לא רעים, אולי הפס האחרון היה לוקה, אבל זה דברים שנשפר וטוב לשפר אחרי ניצחון".

שרון מימר אמר מנגד: "אני מאוד מאוכזב, כי איך שהמשחק התפתח שתי הקבוצות לא היו מסוכנות. הרגשנו יותר מדי טוב בגול. יותר מדי שחקנים עלו קדימה ושילמנו על זה וחבל. אנחנו קצרים מאוד בסגל ואנחנו סוחטים את הלימון, אבל עם מה שיש לנו נדאג לעשות יותר טוב. יש לנו שני משחקים בליגה עד פתיחת חלון העברות וננסה להוציא כמה שיותר נקודות. המטרות? דווקא ברגעים הקשים האלה, זה מחזק אותי, אם זה הסגל המשלים יש פה קבוצה חזקה וטובה".




"אני מאוד מאוכזב". שרון מימר (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי