פורסמו מועדי הליגה ושמינית גמר הגביע: מכבי ת"א-בית"ר ב-13/1

מקסים גרצ'קין יונתן כהן
מקסים גרצ'קין יונתן כהן | דני מרון

נקבעו התאריכים למחזורים הקרובים בשני המפעלים, הצהובים יארחו את רוני לוי ושחקניו במשחק המרכזי של המחזור ה-18. א.א פאחם תארח את מכבי חיפה ב-14/1 ויומיים לאחר מכן, נתניה תפגוש בביתה את באר שבע

(גודל טקסט)

מנהלת הליגות פרסמה היום (רביעי) את תאריכי ושעות המשחקים הקרובים בליגת העל. הבשורה העיקרית היא שהמשחק המרכזי של המחזור ה-18, בין האלופה מכבי תל אביב למחזיקת גביע הטוטו בית"ר ירושלים, יתקיים ביום שני ה-13 לינואר בשעה 20:15, באצטדיון בלומפילד המחודש. שבעה ימים לאחר מכן, בית"ר תארח את מכבי נתניה.

בנוסף, לאחר אחד מסיבובי גביע המדינה המרתקים ביותר בשנים האחרונות, שהותיר טעם של עוד מהמפעל – ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום על שיבוץ המשחקים המלא של שלב שמינית הגמר, שייערך בין ה-14 ל-16 בינואר, ימי שלישי עד חמישי. במוקד, מכבי נתניה תפגוש את הפועל באר שבע לשחזור הקרב מהעונה שעברה, בסיומו היהלומים הדיחו את הקבוצה של ברק בכר בפנדלים. המפגש יתקיים ביום חמישי, כאשר במקביל, בית"ר ירושלים שהביסה את ראשון לציון 0:5, תפגוש את מכבי בני ריינה. הקטנה.

הסינדרלה הפועל אום אל פאחם, שחוללה סנסציה ענקית כשהדיחה את האלופה מכבי תל אביב עם מהפך גדול מ-2:0 לניצחון 2:3 – תרצה לרשום הפתעה ענקית נוספת כשתארח בעפולה את מכבי חיפה ב-14/1. במקביל, הפועל נוף הגליל תארח את מכבי פתח תקווה שגברה בסיבוב ח' על קריית שמונה.

משחקי המחזור ה-18 בליגת העל (מנהלת הליגה)
(באדיבות מנהלת הליגה)
משחקי המחזור ה-19 בליגת העל (מנהלת הליגה)
(באדיבות מנהלת הליגה)
משחקי המחזור ה-20 (מנהלת הליגה)
(באדיבות מנהלת הליגה)

יום לאחר מכן ייערכו ארבעה משחקים: בני יהודה תארח את הפועל עפולה, הפועל חיפה תשחק בביתה נגד מ.ס כפר קאסם. א.ס אשדוד תפגוש את הפועל רעננה. כמו כן, תארח בני סכנין מהליגה הלאומית את הפועל תל אביב באצטדיון דוחא.


שיבוץ שמינית גמר גביע המדינה (באדיבות ההתאחדות לכדורגל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי