הפתרון של קלינגר? אושר דוידה שוחרר מהטירונות ועשוי לפתוח בחוד

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

לחלוץ בן ה-18 שהתגייס השבוע לצבא צופים עתיד גדול במועדון. סמוך למשחק הערב (19:15, ספורט3) יחליט המאמן בינו לבין קמארה. ספירובסקי, לקס ורז כהן נאבקים על העמדה האחרונה במרכז המגרש

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב קיימה לפני הצהריים אימון טקטי במתחם חודרוב לקראת המשחק הקריטי הערב (19:15, שידור ישיר בספורט3) נגד מ.ס אשדוד באצטדיון בלומפילד. לצערו של המאמן לא היו בשורות טובות כשלא פחות מ-13 שחקנים ייעדרו מהמשחק – פצועים וחולים וכן שחקני הנוער הצעירים שהתגייסו לטירונות בצבא.

אושר דוידה, החלוץ הצעיר לו רואים עתיד גדול במועדון, כן הגיע לאימון ואולי אף יוביל את החלק הקדמי של האדומים הערב. דוידה היה אמור לשחק כבר ביום ראשון במשחק הגביע נגד הפועל קטמון אך לא שוחרר מהטירונות. קלינגר צפוי להחליט רק סמוך למשחק כאשר ישנה אפשרות שדמבה קמארה שאמור לעזוב בינואר, ישחק בכל זאת. גם פרנסיס קיירמה וסטפן ספירובסקי טרם מצאו קבוצה אחרת.

הקשר הצפון מקדוני עשוי לפתוח במרכז השדה כאשר המאמן עדיין מתלבט לגבי הקשר השלישי לצדם של עמנואל בואטנג ושי אייזן. ספירובסקי, ניר לקס או רז כהן, אחד מהם יקבל את חולצת ההרכב. מי שבוודאות ישחק הוא דני גרופר שיתפוס את מקומו של מרווין פירסמן המוצהב. במועדון מקווים כי האוהדים יגיעו הערב על אך מזג האוויר הקר והגשום ויתמכו בשחקנים, זאת לאחר שחלק קטן בלבד מהקהל האדום צפה בניצחון על הפועל קטמון ביום ראשון.

אושר דוידה. יפתח בהרכב? (הפועל תל אביב, רשמי)

ההרכב המשוער : יואב ג'ראפי, איאד אבו עביד, רז שלמה, אוראל דגני, דני גרופר, עמנואל בואטנג, סטפן ספירובסקי (ניר לקס/ רז כהן ), שי אייזן, מוטי ברשצקי, דמבה קמארה (אושר דוידה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי