איציק ניסנוב המום מהעונש: "חסר היה רק שיורידו לנו נקודות"

איציק ניסנוב, שרון ניסנוב
איציק ניסנוב, שרון ניסנוב | עדי אבישי

לאחר שהפועל ת"א ספגה שלושה משחקי רדיוס בעקבות אירועי הדרבי, הבעלים תקף: "הדיינים רוצים להתפרסם על חשבון הקבוצה, נגיש ערעור". גורם: "יש איפה ואיפה, תראו את העונש של מכבי"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בעקבות התפרעות אוהדיה בדרבי נגד מכבי תל אביב במהלכו הודלקו והושלכו 21 אבוקות ורימוני עשן ביציעי הקבוצות, הפועל תל אביב נקנסה הערב (רביעי) על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל ב-50 אלף שקלים וספגה שלושה משחקי רדיוס בפועל, זאת בנוסף לסגירת יציעים 4 ו-5 באצטדיון בלומפילד בשני המשחקים הראשונים אחרי שהקבוצה תשוב למגרשה הביתי.

הפועל תל אביב תיאלץ לארח את הפועל באר שבע, הפועל רעננה והפועל חיפה מחוץ לאצטדיון בלומפילד, כאשר במועדון מתכננים להגיש ערעור וטרם החלו לברר היכן לקיים את שלושת המשחקים המדוברים, כאשר במהלך משחקי הבית שלאחר מכן – נגד קריית שמונה והפועל חדרה – שערים 4 ו-5 יהיו סגורים.

הבעלים איציק ניסנוב תקף: "זהו עונש לא מידתי, הדיינים הגזימו ומצאו את המועדון כשעיר לעזאזל. חסר היה רק שיורידו לנו גם נקודות. זה לא מובן. לא היה עונש כזה כבר שנים בכדורגל. הבהרנו מראש במכתבים ששלחנו לכל הגורמים שאירוע כזה יכול לקרות. הדיינים רוצים להתפרסם על חשבון הפועל ת"א, אנחנו נגיש בקרוב ערעור"

"יש פה איפה ואיפה, תראו את העונש הקל שספגה מכבי ת"א", זעם גורם בכיר בהפועל תל אביב. "בעבר, על הדלקת אבוקות נתנו קנס של עשרת אלפים שקלים. גם בהיכלי הספורט הדליקו אבוקות וכיסאות עלו באש, ושם שלחו את הכיסאות לבדיקה לברר האם הם דליקים. עונש מוזר, כואב ומקומם".


ההתפרעות עלתה להפועל תל אביב ביוקר (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי