דראפיץ': "היה משחק מוזר", תורג'מן: "מגיע לי כל הכבוד"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אודי ציטיאט

מכבי נתניה בעטה למסגרת של נס ציונה רק פעם אחת, אך המאמן טען: "לא מרגיש עצוב אחרי משחק כזה". רז שטיין שהעניק את הניצחון לכתומים: "אני פה כדי להישאר, לא מתבייש להגיד שאני מראה את זה כל שבוע"

(גודל טקסט)

מזג האוויר אמנם סוער והגשם שוטף את המדינה, אבל בתחתית ליגת העל רותח: סקציה נס ציונה רשמה את ניצחונה השני העונה הערב (כאשר), כאשר הכניעה 0:1 את מכבי נתניה ובכך עקפה את הפועל רעננה וטיפסה למקום הלפני אחרון בטבלה, כבר נמצאת במרחק נקודה אחת בלבד מהפועל תל אביב שמעל לקו האדום.

רז שטיין כבש בדקה ה-24 את שער הניצחון לזכות החבורה של עמיר תורג'מן, שערו השלישי העונה, בעוד מכבי נתניה הפסידה לאחר שישה משחקים רצופים בכל המסגרות ואמנם נותרה במקום השישי המוביל לפלייאוף העליון, אבל בעטה רק פעם אחת למסגרת השער של עומרי גלזר ואם לא די בכך גם איבדה את אלמוג כהן בכרטיס אדום ישיר שני שלו העונה.

למרות שלמצבי הבקעה היהלומים לא באמת הגיעו, המאמן סלובודאן דראפיץ' טען: "אני לא מסכים שזה היה מאוד לא טוב. אני מאוכזב מהתוצאה, לא מהדרך. הדרך היא מאוד חשובה ואני חושב שהיינו מאוד דומיננטיים, ניסינו ולחצנו. זה היה משחק מוזר. אני לא מרגיש עצוב אחרי משחק כזה, אלא חושב שעלינו להמשיך באותה הדרך ואני מאמין שהכל יסתדר".


דראפיץ' לצדו של ברדה. "משחק מוזר" (דני מרון)


רק בעיטה אחת למסגרת נגד סקציה
: "אני חושב ששלטנו במשחק וניסינו. אני מוריד את הכובע בפני השחקנים שלנו שניסו להמשיך באותה הדרך. אנחנו נצטרך לחפש נקודות במקום אחר".

מן העבר השני, עמיר תורג'מן נראה מאושר ולא הסתיר את שביעות רצונו: "זה היה ניצחון נגד קבוצה קשה ומאומנת. ידענו שנצטרך להיות אינטנסיביים מאוד ואני חושב שזה גם היה נכון שחלק מהשחקנים נחו בשבת. היה קשה מאוד לשחק במזג אוויר הזה וגם המגרש היה קטסטרופה, אבל למרות הכל השגנו ניצחון קשה".


"היום מגיע לי כל הכבוד". תורג'מן (עדי אבישי)

הביקורות שספג: "היום מגיע לי כל הכבוד. היה לנו קשה בסמי עופר נגד מכבי חיפה והיום היה לנו קל יותר. חבל שלא כבשנו את השני וזה היה נגמר מוקדם יותר, אבל כולם עמדו, רצו, היו מחויבים – ככה אני אוהב את הקבוצות שלי וככה זה צריך להיראות לא משנה מתי ואיך".

משחק התחתית ביום ראשון נגד הפועל ת"א: "היום עשינו עבודה טובה, מגיע לשחקנים הקרדיט והדרך עוד ארוכה. לפני כמה חודשים אמרתי שאנחנו פה ועלינו להמשיך לעבוד קשה, להיות צנועים ולא להרפות".

כובש שער הניצחון, רז שטיין שהקדיש את השער לאביו שהלך לעולמו לאחר מאבק במחלה לפני מספר שבועות, היה נרגש במיוחד ואמר על אביו: "חיכיתי לזה המון ולשמחתי זה בא מהר. אני כלום בלעדיו, הכל בזכותו וזה אחד הרגעים הכי מרגשים שהיו לי בכדורגל. אני שמח, באמת".


שטיין. "מהרגעים המרגשים שהיו לי" (עדי אבישי)

על היכולת של נס ציונה: "במשחקים האחרונים היה חסר לנו הדבר הזה כדי לשמור על התוצאה או לנצח וידענו שאם נמשיך ככה זה בסוף יגיע. היום הגיע לנו לנצח והראינו את זה. מפה עלינו רק להמשיך ולדחוף כי אנחנו יכולים להישאר בליגה וגם נעשה את זה".

ההזדמנות שהוא מקבל בליגת העל: "אני פה כדי להישאר. אני מראה את זה בכל שבוע ולא מתבייש להגיד את זה, אני רוצה להמשיך לעבוד קשה ולהראות את זה בכל שבוע כדי לעזור לנס ציונה להישאר בליגה".

דני עמוס, שוער מכבי נתניה, סיכם בשם היהלומים: "כל משחק כדורגל מתחיל ב-50-50 ונכון שהיינו בתקופה טובה ואנחנו עדיין, אבל יש גם משחקים כאלה. היום היה קצת פחות טוב, היה מזג אוויר קשה ופגשנו קבוצה שמסתגרת. זה בסדר, זה קורה. שלטנו בכדור, היינו במשחק ואמנם לא בעטנו למסגרת אבל כדורים כן טיילו והסיומת הייתה פחות טובה"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי