רוני לוי: "אליפות היא לא מילה גסה, אבל כרגע הפער גדול מידי"

ניסו אביטן, רוני לוי
ניסו אביטן, רוני לוי | דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים אחרי ה-0:2 על הפועל רעננה: "המגמה שלנו ברורה, אנחנו בכיוון הנכון". על פלומיין: "יש לו את היכולת האישית, לפעמים לוקח זמן לשלב בין הדברים". איינבינדר: "אנחנו לא מפסיקים לנצח"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"אליפות היא ממש לא מילה גסה, אבל השאלה היא האם אנחנו בכיוון הזה. אם נמשיך לנצח והפער יצטמצם, יהיה אפשר לדבר על זה. בשלב הזה, הפער גדול מידי. הקבוצה צריכה להמשיך לנצח, להשתפר ולהיות מספיק עוצמתית כדי שנוכל להיות בטוחים שזה הכיוון שלנו". הדובר הוא רוני לוי, מאמן בית"ר ירושלים, שדיבר בין היתר גם על המטרות אחרי שקבוצתו גברה הערב (רביעי) 0:2 על הפועל רעננה באצטדיון טדי והתבססה במקום השלישי.

לוי התייחס לכך שבית"ר הפסידה לרעננה בסיבוב הראשון: "המשחק ההוא בהחלט צרם לנו, אבל יותר חשוב לנו שהצלחנו לייצר המשכיות ובזה אנחנו מתרכזים. יש אצלנו מגמה ברורה לאורך הרבה מאוד משחקים, אנחנו משתפרים ומנצחים. קבוצה טובה נמדדת לאורך זמן, היא מייצרת סגנון משחק עם אופי מסוים. אני בהחלט חושב שאנחנו בכיוון הנכון".

על פרדי פלומיין, שכבש בפעם השלישית מאז ששב להרכב: "הוא שחקן מאוד מוכשר וילד נהדר, טיפה מופנם, שצריך קצת כיוון כמו הרבה שחקנים שצריך ללמוד אותם מה עושים בתוך מסגרת קבוצתית. את היכולת האישית יש לפרדי, אבל לפעמים לוקח זמן לשלב בין הדברים. הוא משתפר ומשקיע עבור הקבוצה ועבור החברים שלו. בתחילת העןנה זה אןךי קצת הפריע לו, כיום הוא מקבל תמורה גם בדמות שערים ואני שמח בשבילו".

 


לא יוצא מגדרו. רוני לוי (דני מרון)

דן איינבינדר, שהקדיש את הניצחון לאימו שחגגה יום הולדת, סיכם: "וואו, זה היה מאוד מאוד חשוב. אנחנו כבר בחודש דצמבר והקבוצה לא מפסיקה לנצח. הנקודות מאוד חשובות, רצינו שתהיה המשכיות והפנים שלנו כבר קדימה אל עבר המשחק הבא. אנחנו רוצים להשתפר ולהיראות טוב יותר. למזלי, שיחקתי בכמה קבוצות טובות ולצד כמה שחקנים טובים, יש פה ערימה של חבר'ה טובים ואיכותיים עם אופי טוב ומנטלית נכונה. אם הם יעבדו קשה, אני בטוח שהם ישתפרו ויעזרו לבית"ר להיות הרבה יותר טובה בעתיד".

על רצף הניצחונות: "אנחנו עוד צריכים להמשיך לעבוד קשה כדי שטדי יהיה מבצר. אנחנו מציגים כדורגל טוב בתקופה האחרונה ולוקחים נקודות גם כשפחות הולך לנו, אנחנו הרבה יותר מבינים את הדרישות ויש פה קבוצה טובה עם שחקנים טובים וצוות שנותן את הכל בשביל שיהיו לנו את כל האפשרויות להצליח".

המאמן המפסיד ניסו אביטן, שסוחב את כל הליגה על הגב, אמר בסיום: "כשלא מוציאים נקודות, בוודאי במצב שלנו, כמובן שזה מאכזב. היינו שווים קצת יותר, אבל כשאתה טועה בכזו רכות מול בית"ר ירושלים אתה משלם על כך ביוקר. מקום אחרון? זה מאבק ארוך ומייגע, נצטרך להיות במקום הנכון בזמן הנכון. המיקום כיום לא קובע אלא רק מה שיהיה במחזור האחרון".

אביטן הוסיף: "כמובן שזה לא נעים אבל אנחנו מאמינים ביכולות שלנו כקבוצה לעשות דברים טובים בהמשך הדרך. אני רק תקופה קצרה בקבוצה ולא רציתי לעשות יותר מידי שינויים. אני חושב שיש לנו כלים לייצר שערים. ברגע שנבקיע, יגיעו גם ניצחונות. חיזוק בינואר? עוד מוקדם, אני עדיין לומד את הסגל. נצטרך להתחזק במספר שחקנים, אבל יש לנו סגל מספיק טוב כדי להשאיר את הקבוצה הזו בליגה".

 

מאמין בסגל הקיים. ניסו אביטן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי