מסתמן שאינברום סובל מקרע, משחקי הרדיוס ייערכו במושבה?

אור אינברום
אור אינברום | אריאל שלום

הקשר שנפצע ב-0:0 נגד אשדוד יעבור סדרת בדיקות, חשש שגם רז כהן סובל משבר באצבע. במועדון יערערו על העונש הקשה מבית הדין, אך האופציה לארח בפ"ת תיבדק. מחמאות לינקו, תביעה הוגשה נגד אלי טביב

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב אמנם איבדה שתי נקודות יקרות כשסיימה ב-0:0 ביתי נגד מועדון ספורט אשדוד אמש (רביעי) באצטדיון בלומפילד וראתה את סקציה נס ציונה מצמקת את הפער ממנה לשתי נקודות בלבד, אבל לאור מזג האוויר הסוער ששרר בבלומפילד והעובדה שרק ארבעה שחקנים ישבו על הספסל של ניר קלינגר, שאישר שעמנואל בואטנג בעצמו היה חולה והוכרח על ידו לעלות כמחליף, בקבוצה מקבלים יחסית בהבנה את הנקודה.

כבר ביום ראשון הקרוב תתארח הפועל תל אביב באצטדיון המושבה אצל סקציה נס ציונה, כאמור קרב בין המדורגת הלפני אחרונה לזו שמעליה בטבלה. עוד הבוקר ינסה קלינגר להבין כמה מהשחקנים החולים הרבים בסגל עשויים לשוב למשחק, כשבמקביל ייבדק אור אינברום שנפגע אתמול ועל פי המסתמן סובל מקרע בשריר הירך האחורי, אבל רק ב-24 השעות הקרובות יתברר בדיוק מצבו. גם רז כהן ייבדק, בתקווה שלא שבר את האצבע ברגלו.

אתמול לאחר המשחק אמר קלינגר באשר למסדר השחקנים החולים: "היה כאן כשל מבחינת נושא החיסונים ונראה שהיה שחקן שהדביק את השאר. מעכשיו, תחת משה סיני ותחתיי, יהיו נהלים חדשים, אבל בינתיים הווירוס רץ. במשך 21 שנים שאני מאמן, לא ראיתי תופעה כזו. לא התבכיינו, אבל לראות בחדר ההלבשה 13 שחקנים, כשכמות דומה לא עומדת לרשות המועדון, זו הזיה. עמנואל בואטנג ישב על הספסל עם למעלה מ-38 מעלות חום".


חשש לקרע. אור אינברום (אריאל שלום)

על ספירובסקי ותוכנית הרכש בינואר הוסיף המאמן: "ספירובסקי מראה גישה אחרת, הוא נתן במשחק מעצמו והגישה שלו הייתה טובה. כרגע כולם נשארים בקבוצה – אנחנו צריכים כל שחקן ורק ב-7 בינואר תדעו מה אנחנו עושים בחלון ההעברות. אנשים נתנו את החיים שלהם ב-90 דקות, לחצו על ול המגרש. כרגע צריך לקחת אוויר והשינוי יגיע, עד אז צריך להתמודד".

למחמאות זכה השוער אריק ינקו, שהוזעק ברגע האחרון להרכב הפותח בשל מחלתו של יואב ג'ראפי. ינקו, שכמעט ולא שיחק בליגה במשך שנה וחצי, עשוי להמשיך בין הקורות גם נגד סקציה נס ציונה. החלוץ אושר דוידה שהוזעק מהטירונות ונכנס כמחליף, ישוב הבוקר ליחידתו.


ינקו. הציג יכולת טובה ומנע הפסד עם שתי עצירות נהדרות (אריאל שלום)

בקבוצה גם נאלצו לעסוק אתמול בנושא עונש הרדיוס שספגה הקבוצה ויעסיק את ראשי המועדון בכל התקופה הקרובה. בימים הקרובים יוגש הערעור על העונש לבית הדין העליון של ההתאחדות, כשמאחורי הקלעים האדומים מבינים כי עליהם לחפש אצטדיון חלופי כשהעדיפות היא לאצטדיון המושבה, שהיה בשנים האחרונות המגרש הביתי.


גורם בסביבת המועדון
סיפר: "העונש הוא כבד מאוד ואינו מגיע למועדון, שעשה הכול כדי שאירוע כזה לא יהיה והוא באחריות המשטרה. ברור שבערעור העונש יהיה קטן יותר ועדיין נהיה ברדיוס של משחק אחד או שניים. יש אוהדים שרצונם במסגרת המאבק נגד הבעלים שיהיו עונשים כספיים כבדים".

בקבוצה סיפרו על תלונות מעשרות אוהדים שסבלו מהגשם והקור בשל אי בניית גג בבלומפילד החדש ורבים מהם עזבו את האצטדיון במהלך המשחק וחזרו לבתיהם. גם המחמאה הותירה אוהדים רבים בבית ורק 3,432 צופים הגיעו לעודד.

בתוך כך, מפרקי הפועל תל אביב עו"ד שאול קוטלר ורו"ח חן ברדיצ'ב הגישו אתמול תביעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד הבעלים לשעבר אלי טביב על סכום של 12 מיליון שקלים בשל ה התחייבויות שלא קיים בזמן העברת המועדון וחובות עבר עליהם התחייב.


תנאי מזג אוויר קשים היו בבלומפילד, רבים מהאוהדים נטשו (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי