במכבי ת"א זועמים: "מה עוד יכולנו לעשות? איפה המשטרה בסיפור?"

בלומפילד מלא עשן
בלומפילד מלא עשן | אריאל שלום

לאחר העונש הכבד שספגה הקבוצה מבית הדין בעקבות אירועי הדרבי, בקרב הנהלת הצהובים מתכוונים להעלות את הנושא לדיון בישיבת המנהלת היום. המועדון יגיש כתב ערעור

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

זעם רב שורר בקרב ראשי מכבי תל אביב מאז פרסום העונש הכבד שספגה הקבוצה אתמול (רביעי) בבית הדין המשמעתי, בעקבות אירועי הדרבי האחרון בבלומפילד. כזכור, הצהובים נענשו במשחק רדיוס אחד בפועל, סגירת יציעים 10-11 במשחק הבית שלאחר ריצוי הרדיוס וכן 25 אלף ש"ח קנס בפועל.

באגף המשפטי של המועדון, בראשותו של עורך הדין מורן מאירי, עובדים על הגשת כתב ערעור בעקבות הענישה חסרת התקדים שספגה הקבוצה, ובנוסף לכך צפויים נציגי המועדון להעלות את נושא הענישה לקבוצות של בתי הדין בישיבת המנהלת שתתקיים היום בצהריים. הישיבה נקבעה מראש להיום, והצהובים צפויים להעלות את טענותיהם כלפי כל נושא הענישה. בתי הדין, כידוע, כפופים להתאחדות לכדורגל ואינם נמצאים תחת פיקוח המנהלת, אולם הצהובים רוצים לרתום איתם לנושא גם את ראשי המועדונים האחרים, מתוך ניסיון לגרום לשינוי במדיניות הענישה שקיימת כיום.

הזעם במכבי ת"א נובע בעיקר בשל העובדה כי מזה מספר שנים, בהוראתו הישירה של הבעלים מיטש גולדהאר, מושקעים כספים רבים בכל הנוגע למלחמה באלימות ביציעים והוקצו משאבים רבים לנושא. בנוסף לכך, הנהלת הקבוצה משתפת פעולה עם המשטרה ולא היססה בעבר לשלול מנויים מאוהדים, לתבוע אוהדים על נזקים ולהרחיק אוהדים שהתפרעו ממשחקי הקבוצה. גם במשחק האחרון הציבה הקבוצה שש מצלמות אבטחה בתוך יציעי הצהובים, למרות שהפועל תל אביב היתה המארחת והיא זו שאחראית על הסדר והאבטחה באצטדיון.

אוהדי הפועל תל אביב מבעירים את בלומפילד.
אוהדי הפועל תל אביב מבעירים את בלומפילד. "איפה האחריות על חברת האבטחה?" (אריאל שלום)

"מה עוד יכולנו לעשות?", אמר גורם במועדון אחרי גזר הדין, "הצבנו מצלמות אבטחה, עשינו פעולות נוספות וגם הדיין עצמו בדיון שיבח את הפעולות שעשינו וציין שבזכות הפעולות שננקטו זה הוביל לאיתור חלק מהאוהדים שהתפרעו. מה עוד רצו שנעשה? איפה המשטרה בסיפור הזה? איפה האחריות על חברת האבטחה ואנשי המשטרה בכל הנוגע למניעת הכנסת הפירוטכניקה לתוך האצטדיון?".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי