אכזבה ברעננה. אביטן: "מה שיקבע זה איך נסיים את העונה"

שחקני הפועל רעננה מאוכזבים
שחקני הפועל רעננה מאוכזבים | אריאל שלום

במועדון מהשרון דיברו לפני פתיחת העונה על פלייאוף עליון, אך הקבוצה שקועה עמוק בתחתית. עם זאת, המאמן בטוח: "הסגל מספיק טוב להמשך". על ההפסד לבית"ר: "אם לא כובשים נגד קבוצה איכותית, משלמים ביוקר"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה רשמה אתמול (רביעי) את הפסדה השביעי העונה, כשנכנעה 2:0 לבית"ר ירושלים ונותרה שקועה במקום האחרון בטבלת ליגת העל עם 10 נקודות בלבד, ארבע פחות מהפועל תל אביב וכפר סבא שמדורגות מעליה. במועדון לא האמינו לפני פתיחת העונה שהקבוצה תהיה בתחתית ובכלל דיברו שם על מאבק העפלה לפלייאוף העליון, אך לאחר 13 מחזורים רצופים ללא ניצחון, החבורה מהשרון מסובכת חזק במאבקי הישרדות בליגה.

"השחקנים שלנו נאבקו, אבל כך היה בכל השבועות הקודמים בהם לא ניצחנו. אנחנו בהחלט במאבקי הישרדות וננסה לצרף שניים או שלושה שחקנים חדשים בינואר", אמר גורם במועדון. גם חילופי המאמנים לא עזרו לרעננה ואתמול רשם ניסו אביטן את הפסד הבכורה שלו בקבוצה, דווקא לאחר שסחט נקודה ממכבי חיפה במשחקו הראשון על הקווים, ובמחזור הקרוב הוא יערוך סוג של דרבי פרטי כשיפגוש את הפועל חדרה – אותה אימן אשתקד.

בקבוצה נמשכת האכזבה משחקני ההתקפה, בראשם קייס גאנם ויוג'ין אנסה שאינם מצליחים להשפיע על המשחק. במועדון מאמינים כי אביטן הוא האיש הנכון לסיטואציה הקיימת ובטוחים שכבר מהמשחק הקרוב יהיה שינוי בטור הניצחונות. "אני נמצא תקופה קצרה בקבוצה ולא רציתי לערוך יותר מדי שינויים בהרכב", אמר אביטן לאחר ההפסד, "אני לומד את הסגל הקיים, שהוא מספיק טוב להמשך ועדיין יש זמן עד לפתיחת חלון ההעברות. מה שיקבע זה איך נסיים את העונה ואנחנו צריכים כבר מעכשיו לעשות את הדברים יותר טוב. יהיה מאבק ארוך. אם לא כובשים בחוץ נגד קבוצה איכותית כמו בית"ר ירושלים, משלמים ביוקר".

עדיין מאמין בסגל. ניסו אביטן (דני מרון)
עדיין מאמין בסגל. ניסו אביטן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי