חדרה מחכה לאביטן: "ניצחון על רעננה יהיה ניצחון כפול"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | עדי אבישי

במועדון לא שוכחים למאמנם בעונה שעברה את הסירוב לחזור והבחירה ללכת לקבוצה שמתחרה איתם על ההישארות בליגה, כעת הם יארחו אותו לקרב תחתית. לבאבידי וסיסה צפויים לחזור לסגל, מימר סירב לצרף את ערן לוי

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

פער של שמונה נקודות מפריד בין הפועל חדרה מהמקום השביעי לבין הפועל רעננה שמדורגת במקום האחרון, אבל מעבר לעובדה שמדובר בקרב חשוב במאבקי ההישרדות בליגת העל, בחדרה מתקשים להתעלם מהעובדה שגם יהיה זה מפגש פיקנטי נגד ניסו אביטן, מאמנם בעונה שעברה ומי שסירב לאחרונה לחזור לקבוצה כאשר השיב בשלילה להצעה להחליף את אורי גוטמן, ועל אף שפוטר רק זמן קודם לכן מהפועל תל אביב, בחר להחליף את מנחם קורצקי בהפועל רעננה.

"אם ננצח את רעננה וניסו אביטן, זה יהיה ניצחון כפול", אמרו בחדרה. הקבוצה של שרון מימר בהרכב חסר, ללא המגן יהב גורפינקל שנפצע במשחק מול באר שבע וייעדר בשבועיים הקרובים, כמו גם ג'ורג' פוצ'יבה ואליאל פרץ שעדיין לא כשירים.  בנוסף, גם לאחר האימון המסכם בהפועל חדרה לא בטוחים לגבי כשירותם של דיא לבאבידי וג'ונתן סיסה. השניים אומנם ערכו אימון חלקי, אבל החלטה לגביהם תתקבל בסמוך למשחק. אם לבאבידי לא יהיה כשיר, מנשה זלקה יפתח בעמדת המגן הימני. 

בתוך כך, לאחרונה הוזכר בחדרה פעם נוספת של החלוץ ערן לוי, אלא שגם המאמן שרון מימר, בדומה לאורי גוטמן, הבהיר כי הוא אינו מעוניין לצרפו. לוי הגיע לסיכום עם אנשי הפועל אום אל פאחם על שחרורו ויצטרך למצוא לעצמו קבוצה חדשה בחודש ינואר – בחדרה בחנו את האופציה לצרפו אחרי שבקיץ הוא כבר התאמן תחת גוטמן, אבל גם הפעם המאמן – כאמור גוטמן בזמנו וכעת מימר – השיב בשלילה להצעה לצרף את לוי.


ערן לוי. כבר לבש את מדי חדרה העונה, אך שוב נתקל בסירוב (באדיבות המועדון)

שרון מימר אמר לקראת המשחק: "אנחנו באים אחרי הפסד למשחק עונה מבחינתנו, רוצים לנצח ולייצר מרחק ביטחון מהתחתית ולא להסתבך בקרבות תחתית. יהיה מאבק אגרסיבי ואמוציונאלי ואני בטוח שנבוא עם האנרגיות הנכונות".

הקפטן מנשה זלקה: "המשחק נגד רעננה הולך להיות משחק עיקש וקשוח. אנחנו צריכים לעשות את העבודה ולהביא שלוש נקודות, ולנסות ליצור מומנטום חיובי שיגרום לנו להתרחק מהתחתית".

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיא לבאבידי (מנשה זלקה), ירין חסן, ויסאם רבאח, חגי גולדנברג, דניאל סולומון, גלעד אברמוב, מוחמד אבו פאני, דידייה קוגבנייה, רועי זיקרי ולוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי