בקריית שמונה מעריכים: "מזג האוויר לא ימנע אצטדיון מלא"

שחקני קריית שמונה חוגגים
שחקני קריית שמונה חוגגים | מאור אלקסלסי

במועדון הצפוני מצפים לנהירה של האוהדים הירוקים. רפואה יחסר את דיניז ואדניי, אך לא יבצע מעבר לכך שינויים ב-11. נחמיאס: "רוצים להמשיך במומנטום החיובי גם מול מכבי חיפה, פונה לקהל להגיע ולתת את הדחיפה"

(גודל טקסט)

דריכות שיא בהפועל קריית שמונה לקראת משחק הבית נגד מכבי חיפה מחר (שבת 17:10, שידור ישיר בספורט1). במועדון הצפוני רוצים להמשיך את רצף הניצחונות הרצופים, שעומד כרגע על שלושה, ולהשיג נקודות חשובות במאבק ההישרדות בליגה.

המאמן קובי רפואה אמנם הביע שביעות רצון משיטת שלושת הבלמים שעבדה במשחק נגד הפועל כפר סבא, ואף עשוי להמשיך עמה מול הירוקים, אבל יחסר במשחק הזה את המגן מרקוס דיניז בגלל צהובים ואת ג'יימס אדניי שהורחק ביום שלישי. על פי האימון המסכם נראה כי רפואה ייתן קרדיט לרוב ההרכב שניצח באמצע השבוע את הפועל כפר סבא, כך שאבוחצירה ימשיך בחוד על חשבונו של קיליאן שרידן. 

קפטן הקבוצה עידן נחמיאס אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים למשחק אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים ומאוד רוצים לשמור על מומנטום חיובי. יחד עם זאת אנחנו מתמודדים מול אחת הקבוצות הטובות בליגה, ונצטרך לתת כל שביכולתנו כדי לנסות לשמור את הנקודות בבית שלנו. בהזדמנות זאת אבקש לפנות לקהל שלנו: אנחנו צריכים אתכם. את כולכם. אוהדי חיפה יגיעו בהמוניהם למשחק ונשמח מאוד לקבל את הדחיפה בבית מכמה שיותר אוהדים שלנו".

נחמיאס.
נחמיאס. "מתמודדים נגד אחת הקבוצות הטובות בליגה" (אריאל שלום)

בנושא אחר, במועדון הצפוני מקווים כי למרות מזג האוויר החורפי המשחק יתקיים כמתוכנן וגם הקהל הירוק יגיע בהמוניו. "אנחנו בטוחים שמזג האוויר יירגע ולא ימנע אצטדיון מלא".

הרכב משוער: דזוגאס ברטקוס, אורי צעדון, אורי דהאן, זיו מורגן, עידן נחמיאס, אמיר בן שמעון, עדן קארצב, סמואל בראון, עומר לקאו, מוחמד שכר, יואל אבוחצירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי