שטקוס לא סובל משבר בכף ידו ויפתח נגד אשדוד

ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס | אריאל שלום

השוער נפגע באימון, אך עבר בדיקות ששללו נזק והוא צפוי לשחק עם קיבוע (שבת, 19:30 בספורט4). טאהא התאושש מדלקת, שחקן בב"ש: "האוהדים סבלו, הגיע הזמן שננצח בטרנר"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לאחר שעצרה את כדור השלג וחזרה למסלול הניצחונות, בהפועל באר שבע רוצים לייצר מומנטום חיובי עם ניצחון ביתי נוסף, מחר על מועדון ספורט אשדוד (שבת, 19:30, ישיר בספורט4) – כזכור הקבוצה עליה גברה באר שבע לפני שבוע 3:4 במסגרת הגביע.

ניצחון מחר גם יקטע רצף של שלושה הפסדים רצופים באצטדיון טרנר, דבר שלא קרה לבאר שבע מאז שהחלה לשחק באצטדיון שנחנך בספטמבר 2015, שנחשב עד לא מזמן למבצר של הקבוצה. "הניצחונות על אשדוד בגביע ועל חדרה בליגה החזירו לנו ביטחון שהיה חסר בתקופה האחרונה", אמר לספורט1 שחקן בקבוצה, "אנחנו חייבים לנצח בשבת את אשדוד, לא רק כדי להיכנס למסלול של ניצחונות אלא גם כדי להחזיר את האמון של האוהדים שלנו. האוהדים שלנו סבלו במשחקי הבית האחרונים והגיע הזמן שהם יזכו לראות ניצחון בטרנר".

המאמן ברק בכר ימשיך בשיטת שלושת הבלמים שהצליחה בשני המשחקים האחרונים, על אף ששון גולדברג ומיגל ויטור ימשיכו להיעדר בשל פציעות שספגו במהלך משחק הגביע מול אשדוד, ואילו הבלם עמית ביטון יחזור לסגל לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה, אך הוא לא מועמד לפתוח בהרכב. בנוגע למצבו של לואי טאהא, שמתאושש מדלקת במפרק הירך, הוא משתפר וייתכן כי יפתח במרכז ההגנה לצידם של דוד קלטינס ומרואן קבהא.

אם בסופו של דבר טאהא לא יימצא כשיר למשחק מחר, בכר ימשיך לתת קרדיט למגן הצעיר אור דדיה שפתח בהרכב מול הפועל חדרה בקו ימין ובן ביטון שוב יתופקד כבלם. בחוליית הקישור, ז'וסואה הפורטוגלי שעלה כמחליף מול חדרה וכבש שער ניצחון מרהיב, מועמד לפתוח בהרכב על חשבונו של נאור סבג. פרט לכך, בחלק הקדמי בכר לא מתכנן שינוי והמשמעות היא שהחלוץ ההולנדי-סורינאמי, נייג'ל האסלביינק, יחכה להזדמנות שלו מהספסל פעם נוספת. 


שטקוס במשחק הגביע. שוב מחכה לאשדוד (לירון מולדובן)

בקבוצה חששו שייאלצו להסתדר ללא השוער ארנסטס שטקוס, לאחר שהליטאי, שהציל פנדל בתוספת הזמן נגד אשדוד במשחק הגביע, נפגע אתמול באימון באחת האצבעות והיה חשש שהוא סובל משבר. לאחר שעבר סדרת בדיקות נשללה האפשרות שהוא סובל משבר או מנזק אחר והוא צפוי לעמוד בין הקורות ולשחק עם קיבוע בידו.

ההרכב המשוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, לואי טאהא (אור דדיה), דוד קלטינס, מרוהאן קבהא, אורן ביטון; עדן שמיר, חנן ממן, ז'סוואה, ניב זריהן, בן שהר.


ז'וסואה. שער ששווה מקום ב-11? (אריאל שלום)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי