שחקני בית"ר התאמנו תחת הסופות. מוחמד בספק להפועל חיפה

עלי מוחמד
עלי מוחמד | אריאל שלום

רוחות עזות וגשם כבד בירושלים הקשו מאוד על המשך ההכנות למשחק ביום שני: "שחקנים נמנעו מתיקולים מחשש לפציעות". הניז'רי לא התאמן, קונטה טרם השלים אימון מלא. עדי חזר מקרע בשריר הארבע ראשי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול הפועל חיפה ביום שני, כשהבוקר (שישי) הקבוצה התאמנה תחת רוחות עזות וגשם כבד. שחקנים בקבוצה סיפרו לאחר האימון כי "היו תנאים קשים מאוד, שחקנים נזהרו מאוד ונמנעו מתיקולים מחשש לפציעות, מה גם שהתאמנו בדשא סינטטי וזה יכול להיות מאוד מסוכן".

לרשות רוני לוי עמד כמעט כל הסגל באימון הזה, למעט שניים: אנטואן קונטה ועלי מוחמד לא התאמנו בגלל פציעות ושניהם בספק למשחק. קונטה סובל כהרגלו מעומס והתלונן על כאבים בברך. במועדון מקווים שכמו בחלק מהמשחקים העונה, שלפניהם ערך אימונים חלקיים, גם הפעם קונטה יהיה כשיר.

מי שחזר לאימונים הוא הקשר האחורי תמיר עדי, שבשבוע שעבר לא התאמן בשל קרע קטן בשריר הארבע ראשי. נראה כי שי קונסטנטין ימשיך לשחק בעמדת המגן הימני וקונטה, אם אכן יהיה כשיר, יתחרה על עמדת הבלם. בקבוצה סיפרו כי הניצחון על הפועל רעננה עדיין לא משנה את המטרות ובשיחות אישיות שהוא עורך עם השחקנים, רוני לוי מדבר בעיקר על התברגות בצמרת הגבוהה.


קונסטנטין (במרכז). צפוי להמשיך בהרכב גם אם קונטה ישוב (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי