אלטמן וכהן חזרו לאימונים, הפועל ת"א תערער על עונש הרדיוס

עומרי אלטמן
עומרי אלטמן | אריאל שלום

שני השחקנים שהחלימו משפעת עשויים להיכלל בסגל לנס ציונה ואולי אף בהרכב, אם ישתתפו גם מחר בתרגול. האדומים יגישו ערר לבית הדין העליון של ההתאחדות ומחכים להתערבות המנהלת. החלטה לגבי אולסק - בשבוע הבא

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב צפויה להגיש בשבוע הבא ערעור לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, בנוגע לעונש שלושת משחקי הרדיוס שספגה הקבוצה בגין התפרעות אוהדיה בדרבי העירוני. במועדון ממתינים להתערבות מנהלת הליגה, לאחר שהנושא כבר הועלה אליה יחד עם מכבי תל אביב.

ביום ראשון יתארחו האדומים באצטדיון המושבה אצל סקציה נס ציונה ובמועדון מבינים כי היכולת חייבת לעלות רמה נגד העולה החדשה המשתפרת, שכן במקרה של הפסד, הפועל תל אביב תרד אל מתחת לקו האדום. מבחינה מקצועית, הבשורה הטובה ביותר שהתקבלה היום (שישי) היא חזרתם של עומרי אלטמן ועידן כהן לאימונים, לאחר שהשניים התאוששו משפעת. אם ישלימו אימון מחר, אלטמן וכהן יהיו בסגל ואולי אף בהרכב הפותח ביום ראשון.

מי שנעדרו מהאימון היום הם עומר דמארי שעדיין לא החלים ממחלה, אור אינברום שפגוע בשריר הירך, ועמנואל בואטנג, כאשר לאחר האימון מחר ייקבע מי כשיר למפגש עם נס ציונה.

עומר דמארי. עדיין לא החלים (אריאל שלום)
עומר דמארי. עדיין לא החלים (אריאל שלום)

בקבוצה מעודדים מהיכולת של מייקל אולהה, שיוכל לשחק נגד בני יהודה בעוד שבועיים, אחרי שחלון ההעברות ייפתח והחלוץ הניגרי יחליף את פרנסיס קיירמה, שכבר קיבל הודעת שחרור ויהיה הזר הראשון שייפרד מהקבוצה מתוך אלו שהחתים ניסו אביטן.

באשר לקשר ניקו אולסק, שעל מועמדותו להפועל תל אביב פורסם כאן לראשונה, החלטה תתקבל בקרוב כאשר האדומים לא רוצים לקשור את צירופו למכירתו/השאלתו של מוטי ברשצקי, בו מעוניינים היהלומים. בקבוצה מנסים לקדם את העברתו של הקשר האורוגוואי פליפה רודריגס ובמקביל מחכים שנציגיו של דמבה קמארה ימצאו לו קבוצה אחרת, כשבכל מקרה הפועל תל אביב לא תשאיר יותר מחמישה זרים על מנת לקבל את המענק מהמנהלת על סך 300 אלף שקלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי