מכבי חיפה מחכה למכבי ת"א: "עברנו עוד מוקש בדרך למשחק העונה"

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

אנחת רווחה בכרמל אחרי הניצחון בק"ש. ארד ומנחם שנפגעו נבדקו ויהיו כשירים לשבוע הבא. וינה מועמד, גם פריי על הפרק. שועה טען בפני חבריו שהוא כשיר, אך לא התאמן הבוקר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

חשש גדול היה במכבי חיפה לפני משחק החוץ מול הפועל קריית שמונה, שגם אותו צלחו חניכיו מרקו בלבול בהצלחה ביתרה וכעת כל הפוקוס עובר למשחק העונה, כאשר לאצטדיון סמי עופר תגיע המוליכה והאלופה, מכבי תל אביב, ביום שני הבא.

"עברנו עוד מוקש בדרך למשחק העונה", אמרו בחיפה לאחר הניצחון והודו: "היינו צריכים לעשות את המשחק הזה קל יותר, אם רק רוקאביצה היה מנצל מחצית מההזדמנויות אליהן הגיע". בצוות המקצועי אומנם לא הודו בכך, אבל מעבר לניצחון רצו להביא את הסגל בריא ככל שניתן לקראת משחק העונה ולכן היה חשש גדול מפציעותיהם של סאן מנחם, שאף הוחלף במהלך המחצית השנייה, וגם של הבלם עופרי ארד.

השניים נבדקו לאחר המשחק על ידי הצוות הרפואי וצפויים להיות כשירים למפגש בעוד שמונה ימים. שחקן נוסף שהיה חולה ופתח על הספסל הוא דולב חזיזה, בעוד החלוץ ירדן שועה כלל לא נכלל בסגל וזאת עקב הוראתו של רופא הקבוצה שקבע כי הוא חולה וזקוק למנוחה. אגב, השחקן עצמו טען בפני חבריו ביום שישי כי הוא כשיר למשחק, אך לא הופיע לאימון שנערך הבוקר ונשלח לבדיקות על ידי הצוות הרפואי של המועדון.


מנחם מטופל בקריית שמונה. יהיה כשיר למכבי ת"א (מאור אלקסלסי)

בנושא אחר, הירוקים אומנם החליטו כי נושא הרכש של חודש ינואר יעלה לדיונים רק לאחר המשחק מול מכבי תל אביב אבל בקרב הסקאוטים כבר מחפשים מספר שמות לחיזוק. כפי שפרסמנו אתמול, ברומניה עלה דיווח לפיו קשר סטיאווה בוקרשט, יונוץ וינה, מועמד להגיע לכרמל. בחיפה סיפרו כי שמו של וינה נמצא ברשימות והוא היה מועמד כבר בקיץ האחרון, אבל לא נמצא בראש הרשימה.

שחקן נוסף שנמצא ברשימה הוא קרים פריי שמעוניין להגיע לחיפה בתנאי שיקבל חוזה ארוך טווח. מעבר לכך בלבול רוצה להתחזק בקשר אחורי וזאת על חשבונם של ז'אנדו פוקס ואיקוום אוטין שעשויים לעזוב בחודש ינואר.




הכל כבר מוכן למשחק העונה. מכבי חיפה חוגגת בק"ש (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי