הפועל ת"א בלחץ לקראת הגשת הערעור, קופר ינחת להתרשמות

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | אריאל שלום

האדומים טוענים לעונש לא מידתי ומצפים להקלה בסיוע מכבי ת"א והמנהלת, חשש שאירוח של הפועל ב"ש בפ"ת או בנתניה יגרום לפגיעה משמעותית בהכנסות. אקס מכבי פ"ת יגיע ארצה ועשוי להצטרף

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תתארח הערב (20:00, שידור ישיר בספורט4) במושבה במשחק תחתית סופר-חשוב נגד סקציה נס ציונה, אך במועדון עוסקים במקביל בעונש הקשה שנגזר על הקבוצה בעקבות אירועי הדרבי בשל התפרעות אוהדיה. כזכור, האדומים נענשו בשלושה משחקי רדיוס, סגירת שערים 4-5 לשני משחקים וכן בקנס בגובה 50 אלף שקלים.

בהפועל זועמים על העונש הלא מידתי לטענתם ויגישו עד מחר (שני) ערעור ארוך, מקיף ומנומק לבית הדיון העליון של ההתאחדות לכדורגל, בהובלת פרקליטי המועדון בראשות משה בן דת. משחק הבית הבא של האדומים הוא בראשון הבא נגד הפועל באר שבע, משחק אליו על פי הצפוי אמורים להגיע כ-18 אלף אוהדים, כך שמעבר לאצטדיון בפ"ת או בנתניה משמעותו פגיעה כלכלית קשה. יש לציין שאצטדיון המושבה בפ"ת הוא המועדף על ראשי הפועל, על אף היותו קטן יותר וזאת בשל העובדה שהיה מגרשם הביתי בשנים בהן שופץ בלומפילד. בניגוד לעבר, אז הייתה קבוצה חייבת לארח רדיוס במרחק של מעל 30 ק"מ ממגרשה, החוק שונה וכעת צריכה קבוצה לארח בעיר אחרת, ללא חשיבות למרחק בין המגרשים.

בערעור שיוגש ייטען כי המועדון עשה את כל המאמצים האפשריים כדי למנוע אירועים כאלה וכי בכל הנוגע לשמירה על הסדר ובדיקת האוהדים עוד לפני המשחק נשלחו על ידם מכתבים לכל הגורמים הקשורים למשחק הדרבי הנפיץ, כולל משטרת ישראל ומנהלת הליגה, בה התריעו על אפשרות של מחאה מצד אוהדי הקבוצה. בנוסף, בהפועל פועלים נגד חלק מהאוהדים המתפרעים, מרחיקים אותם ממשחקי הקבוצה ושמותיהם מועברים למשטרה.

בקבוצה מאמינים כי מנהלת הליגה תתערב בנושא וגם מכבי תל אביב שספגה עונש משלה תצטרף לערעור מסיבותיה שלה – מה שלתקוותם יוביל לפחות לביטול משחקי הרדיוס. 

אוהדי הפועל תל אביב. ישובו למושבה? (אריאל שלום)

ובחזרה למשחק הערב: הפועל בדריכות שיא לקראת המשחק נגד נס ציונה שכן הפסד יהווה מכה מוראלית קשה ויוריד אותה מתחת לקו האדום. במחזור הקודם האדומים לא הצליחו לנצח עוד יריבה מהתחתית, מ.ס אשדוד, ונאלצו להסתפק בתיקו 0:0 ביתי. מרווין פירסמן שנעדר מהמשחק נגד מ.ס אשדוד בשל כרטיסים צהובים וכן עומרי אלטמן שהתאושש ממחלה – יחזרו להרכב. 

עוד בהפועל, בקבוצה מצפים להגעתו של הקשר האורוגוואי פיליפה רודריגס בימים הקרובים. הקשר כבר סיכם את תנאיו הכספיים במועדון ויהיה שחקן החיזוק השני של הקבוצה בינואר לאחר החלוץ מייקל אולהה.

בנוסף, קשר נבחרת פנמה, ארמנדו קופר בן ה-32 שבעונה שיחק במכבי פתח תקווה מינואר ועד סיומה, אמור להגיע למספר ימי התרשמות ובהתאם לשחרורים אפשריים של זרים אחרים ושל כושרו, יוחלט אם לצרפו. הוא עזב את ישראל בקיץ האחרון לאור סירובו לשחק בליגה הלאומית ובספטמבר הצטרף לקבוצה מהליגה הפנמית.

קופר במדי המלאבסים. בקרוב במתחם חודורוב? (דני מרון)

עוד באותו נושא: ניר קלינגר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי