אבוקסיס: "הטענות של האוהדים צריכות להיות רק כלפיי"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

למרות ה-0:3 על מכבי נתניה, חלקים בקהל הכתום קראו למאמן ולבעלים להתפטר: "נכשלנו עם שחקנים מסוימים שהבאנו. הניצחון הגיע דרך ההגנה". מורי: "הראינו לאוהדים שאנחנו כן קבוצה טובה". דראפיץ': "התוצאה משקרת"

(גודל טקסט)

בני יהודה אמנם ניצחה הערב (ראשון) 0:3 את מכבי נתניה, עצרה רצף של שלושה הפסדים וחזרה למקום החמישי, אבל הקולות מקרב האוהדים שקראו למאמן יוסי אבוקסיס ולבעלים ברק אברמוב להתפטר בהחלט העיבו על חגיגות הניצחון. אמנם היה מדובר בכמה עשרות מהאוהדים ולא יציע שלם, אך אין ספק שהדבר כואב לאבוקסיס שהיה שמח לקבל את מלוא התמיכה של הקהל שלו.

"הלוואי והייתי יודע מה הבעיה", אמר אבוקסיס לאחר המשחק, "המועדון הזה מצליח בשנים האחרונות, הבעלים עשה פה דברים יפים. אם יש טענות, הן צריכות לבוא אליי. התקציב של המועדון גדל ב-40% מהשנה שעברה. שחררנו הרבה שחקנים, אז גם מבחינת שכר שחקנים התקציב גבוה בהרבה יותר. נכשלנו עם שחקנים מסוימים שהבאנו, ועל זה האחריות היא רק עליי. ברגע הזה אני רוצה לקרוא לאוהדים של בני יהודה דווקא כן לעודד, אנחנו צריכים אתכם".

הניצחון החשוב: "אנחנו יכולים להיות גאים, משחק ההגנה היה טוב. הצלחנו לסגור את השחקנים המסוכנים שלהם בחלק הקדמי בצורה טובה. השחקנים באו אחרי משבר, אמרתי להם לפני המשחק 'צריך לחזור דרך משחק ההגנה, לא לרוץ קדימה, ההתקפה כבר תבוא'. השערים התחילו ממצב נייח, ואלה שבאו אחר כך היו שערים של פירגון. זה 0:3 אבל ניצחנו דרך משחק ההגנה".

אבוקסיס.
אבוקסיס. "העליות והירידות מטרידות אותי" (דני מרון)

יצאו מהתקופה הרעה: "בכדורגל הכל יכול להיות, שום דבר לא מבטיח תוצאות טובות. אתה צריך לעשות דקות טובות ולנצח. אין הבטחה לצאת ממשבר. למעט הגביע לא שיחקנו טוב במשחקים האחרונים, יש לנו יותר מדי עליות וירידות בעונה הזאת וזה מטריד אותי. למרות שניצחנו אני חושב שאנחנו צריכים להתחזק בינואר".

דן מורי, שכבש את אחד השערים, אמר: "אני לא יודע אם ההגנה היא מה שהביאה את השינוי, הגישה שלנו הביאה את השינוי. נלחמנו על כל כדור וזה היה ההבדל מהשבועות האחרונים".

היציאה מהמשבר: "אנחנו קבוצה טובה, אני אחזור ואגיד את זה. על זה הכל יקום ויפול. כשלנו קצת בלרדוף אחרי קבוצות אחרות כמו נגד מכבי תל אביב, היום ראינו שינוי בגישה, שחקנים נלחמו על הכבוד שלהם כי הוא קצת הלך בשבועות האחרונים, אני שמח שעשינו תוצאה טובה".

מורי.
מורי. "הגישה שלנו הביאה את השינוי" (מאור אלקסלסי)

תגובות הקהל: "כאחד שהיה שותף לשנתיים המצוינות האחרונות, אנחנו השחקנים רצינו להראות שאנחנו כן קבוצה טובה. אנחנו השחקנים צריכים לשנות את היחס הזה. יצאנו היום לדרך חדשה, אני קורא לשחקנים לבוא לעודד את הקבוצה. זה לא יום יומיים, זה כבר שנה שלישית שהמועדון נמצא בחלק העליון של הליגה".

בצד המפסיד, מאמן מכבי נתניה סלובודאן דראפיץ' היה דווקא אופטימי למרות התבוסה: "ממשיכים הלאה, זה גם מה שאמרתי לשחקנים. יש הפסדים שאתה מנסה ומנסה לשחק וזה מה שעשינו, והפסדנו את שלוש הנקודות. מאוד רצינו לנצח ולהתקרב לפלייאוף העליון אבל ככה זה, מנסים. גם נגד נס ציונה לא היינו אמורים להפסיד וגם היום אני חושב שלא נפלנו. היו שלוש התקפות מעבר שקיבלנו בהן גולים פראיירים וזהו".

החורים בסגל: "תהינו מההתחלה מה יהיה הסגל, ואנחנו מנסים לחפות על כל מיני דברים, אז הרבה צעירים משחקים. לפעמים זה אפ אנד דאון. אחרי ניצחונות פירגנו, עכשיו צריך לדעת איך מתמודדים נגד הפסדים. כולנו באותה קלחת. בפלייאוף העליון, בתחתית, אנחנו צריכים להתעשת".

דראפיץ'.
דראפיץ'. "כל שש-שבע הקבוצות במרכז הטבלה הן באותה רמה" (דני מרון)

הלקחים מההפסד: "קודם כל בהגנה, בחמש הדקות הראשונות היינו יותר טובים מהם, ואז אם אתה סופג ולא חוזר למשחק זו בעיה. אנחנו צריכים להתבגר בתגובות שלנו. כל מיני שחקנים צריכים לחזור, ואני מאמין בצעירים. כל שש-שבע הקבוצות שמתמודדות על הפלייאף העליון הן באותה רמה, התוצאה משקרת. אנחנו צריכים להאמין בדרך ובמה שאנחנו עושים. ינואר מגיע, ומי משש-שבע הקבוצות שתתחזק יותר טוב תרוויח".

התחזקות בינואר: "אני לא אגיד מה אנחנו הולכים לעשות, כולם מחזיקים את הקלפים קרוב לחזה. אנחנו נתחזק עם שלושה ארבעה שחקנים. הסגנון והדרך בסדר, אנחנו לוחצים ומשחקים כדורגל חיובי, אני מאמין שמכבי נתניה היא קבוצה טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי