שחקנים במכבי נתניה: "כנראה שאף פעם לא היינו כאלה טובים"

אלמוג כהן
אלמוג כהן | אודי ציטיאט

הפסד שני רצוף לדראפיץ': "יכול להיות שהשחקנים חיו באופוריה". המאמן הודה: "אולסק וגולוברט לא בתוכניות". הספרדי מתעקש להישאר גם אם לא ישחק ויעמוד הבוקר לוועדת משמעת. במועדון רוצים לצרף 3-4 שחקנים

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

עד לפני שבועיים, במכבי נתניה היו בטוחים שהקבוצה חזרה להיות אותה קבוצה מהעונה שעברה, עם ארבעה ניצחונות מחמישה משחקים ומקום בפלייאוף העליון, אלא שבשני המחזורים האחרונים היהלומים נעצרו. לאחר ההפסד בשבוע שעבר לסקציה נס ציונה, אמש (ראשון) הובסו היהלומים 3:0 בביתם מול בני יהודה ואיבדו אפילו את המקום השישי בו החזיקו. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לא נפלה מיריבתה, אך שערים קלים שספגה הובילו להפסד.

"ההגנה שלנו היא קצת נאיבית. דווקא פתחנו בצורה חיובית את המשחק, אבל אז איבדנו את זה. לא היינו קרובים אפילו לתיקו. מה קרה לנו בשני המשחקים האחרונים? כנראה שאף פעם לא היינו כאלה טובים" הודו שחקני במועדון.

דווקא לאחר ההפסד, נכנס בסיום המשחק המאמן סלובודאן דראפיץ' לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אני אוהב אתכם וגאה בכם". "יכול להיות שהשחקנים שלנו חיו באופוריה שאנחנו נצמדים לצמרת ויכולים להגיע לאירופה ואנחנו צריכים להוריד אותם לקרקע" סיפר בסיום דראפיץ' בעצמו לכלי התקשורת.

סלובודאן דראפיץ'. "צריכים להוריד את השחקנים לקרקע" (אריאל שלום)

ההפסד אמש חידד את הצורך של נתניה בחיזוק, כאשר בקבוצה רוצים לצרף 3-4 שחקנים: מגן שמאלי, בלם, שחקן התקפה ואולי עוד קשר התקפי. כפי שפרסמנו, שמו של אחמד עאבד נמצא ברשימות וגישושים נעשו בגזרתו.

גם הטרייד עם הפועל תל אביב עדיין על הפרק כשגם ניקו אולסק ממתין להתפתחויות. אמש, הודה דראפיץ' לראשונה כי אולסק והבלם רומן גולוברט לא ישובו לשחק: "אמרתי עוד לפני שאנחנו רוצים להחליף שחקנים. ניקו ורומן לא בתוכניות".

בנוגע לספרדי, שצפוי לעמוד הבוקר לוועדת משמעת לאחר שלא ערך חימום במשחק בטירה, המצב מסובך יותר: הבלם מסרב לעזוב והבהיר לחבריו: "אני לא אעזוב. יש לי חיים טובים פה ואני שמח. לא ירצו שאשחק? אני מוכן להישאר פה ולא לשחק. החיים שלי הם כאן עכשיו".

אחמד עאבד. עשוי להצטרף בינואר (דני מרון)

הבלם דולב אזולאי, ספג אמש את הכרטיס הצהוב החמישי, מה שיגרום לו להיעדר מהמשחק החשוב בעוד שבועיים נגד מכבי חיפה. שחקני הקבוצה, ייצאו הערב למסעדה בתל אביב, שם נקבע להם ערב גיבוש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי