מכבי ת"א מצפה לביטול הרדיוס: "עשינו הכל למניעת התפרעויות"

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | אריאל שלום

הצהובים יגישו לבית הדין המשמעתי את ערעורם על אירועי הדרבי, בקבוצה טוענים שגם כך מדובר בסוג ענישה שיש להפסיקה לאלתר: "עונש בלי שום תכלית"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תגיש הבוקר (שני) את הערעור שלה לבית הדין המשמעתי בנוגע לעונש הכבד שספגה הקבוצה בעקבות אירועי הדרבי. כזכור, נענשה האלופה במשחק רדיוס, משחק נוסף בו ייסגרו יציעים 10-11 וכן קנס כספי על סף 25 אלף שקל.

במסגרת הערעור טוענים במכבי ת"א כי נעשו מבחינתם כל המאמצים, גם כדי למנוע את התפרעויות האוהדים ויתרה מזאת נעשו מאמצים גדולים שאף נשאו פרי בכל הנוגע לאיתור האוהדים שהתפרעו והעברת פרטיהם למשטרה. במועדון מצפים שבית הדין העליון יפעל לפחות להקלה בעונש ויבטל את משחק הרדיוס שנגזר על הקבוצה.

"אנחנו באמת מאמינים שנעשו כל המאמצים כדי למנוע את התפרעויות האוהדים וחשוב שבית הדין ייתן לזה רוח גבית ותמיכה", אמר גורם במועדון, "הגיע הזמן גם לבטל את הענישה ברדיוס, כי אין לעונש הזה שום תכלית. המועדון משקיע ועושה פעולות רבות, בטח ובטח כשאנחנו היינו הקבוצה האורחת בדרבי הזה".

אם לא יתקבל הערעור והעונש יישאר על כנו, תיאלץ האלופה לארח את משחק הבית הבא שלה, נגד בית"ר ירושלים, באצטדיון סמי עופר, שיוכל להכיל את כל מנויי המועדון וכן את קהל הקבוצה האורחת, כאשר הצפי הוא ל-25 אלף אוהדים לפחות שאמורים להגיע למפגש שייערך בדיוק שבוע לאחר שמכבי ת"א תשחק בסמי עופר נגד מכבי חיפה, משחק חוץ כמובן שאליו נפתחה אתמול מכירת הכרטיסים לאוהדי הקבוצה.


אוהדי מכבי ת"א בסמי עופר. אירחו שם בעבר, גם בליגת האלופות (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי