Sport1 Banner

יום עבודה ארוך: מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל ת"א וב"ש יעמדו לדין

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

שלוש קבוצות המואשמות בהתנהגות בלתי הולמת של אוהדיהן שהשליכו חפצים - יפגשו את התובע עו"ד דין רשף ביום רביעי הקרוב. הקבוצה מהבירה הואשמה בגילוי מוערבות פוליטית במהלך הדלקת החנוכייה בטדי

(גודל טקסט)

ההתאחדות לכדורגל פרסמה היום בצהריים (שני) את החלטותיה בשל האירועים האחרונים בכדורגל הישראלי, כשלא פחות מארבע קבוצות גדולות יעמדו בפני דין משמעתי בעוד יומיים (רביעי) – מכבי חיפה, הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים והפועל תל אביב.

הפועל באר שבע הואשמה בזריקת מצית מכיוון אוהדיה במשחק נגד מ.ס אשדוד. מכיון יציע המאכלס את אוהדי הפועל תל אביב נזרקה כוס משקה אל עבר שוער אשדוד שכמעט פגעה בו. מכבי חיפה תעמוד לדין על כך שבמהלך הדרבי נזרקה כוס שתייה לעבר כר הדשא מצד אוהדי מכבי חיפה.

הקבוצה מהבירה היא היחידה שהועמדת לדין  בשל "התנהגות בלתי הולמת וגילוי מעורבות בנושאים פוליטיים וציבוריים". נגד בית"ר נטען כי בהדלקת החנוכייה לא היה אמור נוכח איש ציבור אך כן הגיע מר משה ליאון ראש עיריית ירושלים וכן בעלי הקבוצה משה חוגג ויו"ר המועדון אלי אוחנה. מעבר לכך המשחק נפתח באיחור של דקה משום שהמאמן רוני לוי התעכב בהגעתו לעמדת הראיונות. רק נזכיר כי הפועל תל אביב כבר קיבלה עונש כבד על אירועי הדרבי האחרון והיא תגיש את ערעורה היום.



אוהדי הפועל תל אביב (אריאל שלום)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי