מכבי חיפה תציע חוזה חדש לד"ר קלארק: "אצלנו אין רוטציה"

ניל קלארק
ניל קלארק | מאור אלקסלסי

במועדון מרוצים מאוד ממאמן הכושר ומייחסים לו חשיבות רבה בהצלחת הקבוצה העונה, מה שגם הוביל לעקיצה נגד מכבי ת"א לקראת משחק העונה ביום שני

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה זוכים היום (שני) למנוחה והם ישובו לאימונים מחר ויפתחו רשמית בהכנות למשחק ביום שני הבא בסמי עופר נגד מכבי תל אביב, אבל בניגוד לשחקנים, הצוות המקצועי של מכבי חיפה ממשיך בעבודה ונערך לקראת מה שאפשר לכנות כ"משחק העונה", לאור העובדה שמדובר במפגש בין הראשונה לשנייה בטבלה, כשביניהן מפרידות שלוש נקודות בלבד. המאמן מרקו בלבול לא צפוי לבצע שינויים גדולים, אך יצטרך למצוא פתרון לחסרונו של הקפטן נטע לביא שספג כרטיס צהוב חמישי העונה בדרבי. לעומתו, דולב חזיזה צפוי לחזור להרכב לאחר שסופסל בקריית שמונה כתוצאה ממחלה.

חלק מההכנה למשחק תהיה גם בצד הפיזי, עליו אמון מאמן הכושר ד"ל ניל קלארק. בחיפה מודים כי עבודתו של מאמן הכושר היא אחת הסיבות להצלחה העונה וכבר בשבועות הקרובים מקווים להציע לו חוזה גם לעונה הבאה. בכרמל מודעים לכך שקלארק זוכה להצעות ממקומות שונים באירופה ורוצים להבטיח את הישארותו מוקדם ככל שניתן. בחיפה סיפרו כי תוכנית העבודה של קלארק, בצוותא עם אורי הראל, גרמה גם לכך שבניגוד לקבוצות אחרות הצליח מרקו בלבול לבנות הרכב שרץ בשבועות האחרונים כמעט במלואו – שלושה משחקים בשבוע.

"מדי אימון נבחנים בקרב הצוות המקצועי נתוני ה-GPS והתוצאות משביעות רצון, לכן אין אצלנו רוטציה כמו בקבוצות אחרות", עקצו בחיפה את היריבה ביום שני הבא. מעבר לכך בכרמל מרוצים כי כמעט בכל קטגוריה הקבוצה נמצאת במקומות הראשונים בנתוני הסטטיסטיקה, בהם גם ניתן לראות כי מכבי חיפה מעלה הילוך משמעותי בדקות האחרונות, כמובן שבניגוד למרבית קבוצות הליגה.


קלארק. הירוקים מעלים הילוך משמעותי במאני טיים (מאור אלקסלסי)

דבר נוסף שנבחן לאחרונה הייתה העובדה כי למרות שניקיטה רוקאביצה בראש טבלת מלכי השערים עם עשרה כיבושים, חוץ ממנו שאר החלוקה מתבצעת בין כל שחקני ההרכב פרט לבלם האוסטרלי טרנט סיינסבורי, כאשר גם המגנים ארנסט מאבוקה וסאן מנחם כבשו וכמוהם גם הבלם עאיד חבשי ועופרי ארד. גם בקרב השחקנים מחכים לשער הראשון של סיינסבורי ואחר השחקנים צחק בנושא: "טרנט הוא בלם אדיר ובין הטובים בליגה, אבל אם הוא לא יכבוש בקרוב אז הוא יאבד את מקומו בהרכב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי