אבו עביד: "שחקנים עולים מהנוער כדי להשלים סגל לאימון"

איאד אבו עביד
איאד אבו עביד | אודי ציטיאט

לאחר שכבש את שער הניצחון נגד סקציה נס ציונה, המגן התראיין ל-103FM: "בחיים לא נתקלתי במצב כזה". קלינגר: "גורם לנו לצאת מחדר ההלבשה בטירוף. המשחק הבא: "לא מעניין אותנו לשחק יפה, רק לקחת נקודות"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר שכבש את שער הניצחון אמש (ראשון) ב-0:1 של הפועל תל אביב נגד סקציה נס ציונה, המגן איאד אבו עביד התראיין היום לתכנית הספורט של 103FM ושיתף את תחושותיו לאחר משחק התחתית הסוער ועל העונה הנוכחית של האדומים ועל השינוי שעשה ניר קלינגר בקבוצה.

העונה של הפועל ת"א: "דברים לא התחברו לנו בתחילת העונה. אני לא יודע בדיוק למה. הצטרפתי לקבוצה ביום האחרון של חלון ההעברות, ואני לא כל כך יודע מה היה לפני".

מינויו של קלינגר: "מאז שהוא הגיע אני חושב שאנחנו מחיובים ונלחמים יותר על המגרש. יודע שאנחנו לא נראים טוב ולא משחקים כדורגל יפה. אצל קלינגר אנחנו יוצאים בטירוף מחדר ההלבשה, והוא עובד הרבה על מוטיבציה איתנו. הוא גם יודע כיצד להעביר לנו את הטקטיקה שהוא רוצה ולהעמיד אותנו טוב על המגרש".


אבו עביד חוגג נגד נס ציונה. "אצל קלינגר אנחנו יוצאים בטירוף מחדר ההלבשה" (אודי ציטיאט)

הסיטואציה בקבוצה: "יש הרבה לחץ כרגע במועדון. אנחנו בתקופה לא טובה וסיטואציה לא קלה. הרבה שחקנים חסרים. בחיים לא נתקלתי במצב כזה. חצי מההרכב שלנו בחוץ. בקושי יש לנו שחקנים לאימונים. שחקנים עולים מהנוער רק כדי להשלים סגל לאימון".

הפגיעה שספג בראשו: "ברוך השם, אני מרגיש יותר טוב. אחרי המשחק היה לי כאב ראש ופינו אותנו לבית חולים. עשו לי שמה תפרים. מה שחשוב זה הניצחון במשחק שהיה קריטי עבורנו. שמח לעזור לקבוצה לנצח".

לקראת המשחק הבא: "כרגע, אנחנו בתחתית הליגה וכל ניצחון נותן לנו הרבה אוויר לנשימה. בינואר נצטרך להתחזק ואני בטוח שהצוות עובד על זה. הדבר הכי מעניין כרגע זה מהמשחק נגד הפועל באר שבע, ובכדורגל עקביות זה שם המשחק. מקווה לקחת נקודות מב"ש. אתמול, מה שעניין אותנו זה רק הניצחון. לא משחק יפה או משהו אחר. בסופו של דבר זוכרים רק את השער שהבקענו. מה שמעניין אותנו כרגע זה רק לקחת נקודות ולברוח מהתחתית הבוערת".


קלינגר. "מה שמעניין אותנו כרגע זה רק לקחת נקודות ולברוח מהתחתית הבוערת" (אודי ציטיאט"

משה סיני: "יש בהחלט ערך מוסף שרואים אותו. הוא פיגורה גדולה. הוא אדם שעשה כמה דברים רבים בכדורגל ויש לו עבר ענק בהפועל ת"א. כנ"ל לגבי קלינגר. אפשר לראות טביעת יד של מאמן. רואים שהקבוצה לוחמת, והיא מזכירה את קלינגר השחקן, שהיה לוחם על המגרש".

תפקודו על המגרש: "אני יודע שגדלתי כל החיים כבלם. כרגע אני מגן בהפועל ת"א, אני עושה את מה שדורשים ממני. שני השערים שלי? אני לא יודע מה זה אומר על החלוצים שלנו, אבל אני חושב שמשחק ההתקפה שלנו לא שוטף ולא זורם. שמח שאני הצלחתי לעזור לקבוצה".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי