"כ-80% שירדן שועה יעזוב את מכבי חיפה בינואר"

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

לפי העיתונאי יוני הללי, החלוץ בדרך החוצה מהכרמל: "בית"ר ירושלים כבר דיברה בצורה עקיפה עם מי שצריך לדבר, שועה רוצה לשחק אצלה". האזינו לדברים

(גודל טקסט)

האם ירדן שועה בדרך החוצה ממכבי חיפה? לפי העיתונאי יוני הללי, מסתמן שכן. "אני יכול להגיד כמעט בוודאות שהוא יעזוב בינואר. מי שרוצה אותו וכבר דיברה עם מי שצריך לדבר בצורה עקיפה היא בית"ר ירושלים. משה חוגג לא יהסס לשלם את הסכום הנדרש כדי להביא אותו", כך טען הערב (שני) הללי בתוכנית הספורט של 103FM.

הללי הוסיף: "מכבי תל אביב? שועה לא מועמד להצטרף לשם, הוא רוצה לשחק בבית"ר ירושלים. מכבי חיפה לא משאילה אף שחקן, היא תיתן אותו בתמורה לסכום בו היא קנתה אותו. אני אומר שהאופציה היחידה שלו היא בית"ר ירושלים. לדעתי הוא לא יהיה במכבי חיפה.. אם מכבי חיפה תגיד 'כן' לירדן שועה, הוא יעבור לבית"ר ירושלים.

"אני חושב שסוגיית הכסף לא עומדת בשלב זה על הפרק, מכבי חיפה צריכה קודם כל לקבל החלטה אם היא נכנעת לבחור ומשחררת אותו, או שהיא משאירה אותו אצלה על אפו ועל חמתו. אנחנו ביום שני, עד יום חמישי יהיה לירדן שועה תג מחיר ואנחנו נראה מי תיקח אותו – זו תהיה בית"ר ירושלים", סיכם הללי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי