כץ: "השחקנים לא נלחמו מספיק". אוהדי הפועל חיפה רותחים מזעם

שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

הבעלים לאחר ההפסד הצורם לבית"ר ירושלים: "הייתה חסרה לי הקרבה". חלק מהקהל השתולל על ההחלטה לא לקיים טקס לזכרו של רובי שפירא ז"ל: "מי שלא יודע את עברו, ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל". אראל ייבדק

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

כעס גדול בהפועל חיפה, שספגה אתמול (שני) הפסד ליגה שלישי ברציפות ונמצאת בסוג של משבר. בניגוד לדרבי אז נשברה הקבוצה בפתיחת המחצית השנייה, הפעם שחקניו של המאמן חיים סילבס חטפו שלושה שערים תוך 21 דקות והרימו ידיים בשלב מוקדם.

"הייתה חסר לי לחימה והקרבה", הודה הבעלים יואב כץ בשיחה עם ספורט1. "אמנם נקלענו לרצף שלילי, אך אני בטוח שנצא ממנו כבר במשחק הקרוב. הגענו למשחק עם המון חיסורים וכתוצאה מכך היה חוסר תיאום בין השחקנים, שחלקם שיחקו ביחד לראשונה", הוסיף.

אם לא די בחסרונם של דור מלול, לירן סרדל ובן והבה, הפועל חיפה איבדה במהלך המשחק את ניסו קפילוטו שעלה לשחק עם פציעה במיניסקוס והוחלף במחצית בשל כאבים. שחקן נוסף שנפגע ולא השלים 90 דקות הוא גל אראל, כשבמועדון חוששים שבמקרה שלו מדובר בפגיעה חמורה והשניים יעברו בדיקות MRI היום ומחר.


מודאג מהמצב, אך מאמין שהמשבר יסתיים בקרוב. יואב כץ (מאור אלקסלסי)

מי שפתח בהרכב היה קווין טאפוקו, שכזכור התעמת במהלך השבוע שעבר עם סילבס והוצא מהסגל למשחק נגד מכבי חיפה. שחקן נוסף שקיבל מהמאמן את הקרדיט ב-11 לראשונה העונה הוא אמרי וולשמן. "בקרוב נקבל החלטה סופית, אבל אני לא רואה שום סיבה ששניהם לא ימשיכו בקבוצה", הבהיר כץ.

מי שלא נשארו אדישים למצב הם אוהדי הפועל חיפה, שביקרו בחריפות את השחקנים והגיבו עם שריקות בוז צורמות במהלך המשחק ובסיומו. בנוסף, חלק מהקהל הביע זעם גדול לנוכח העובדה כי המועדון לא ערך טקס לזכרו של הבעלים לשעבר רובי שפירא ז"ל, שהלך לעולמו לפני 18 שנים.

בשנים האחרונות אמנם קיימת מחלוקת בין משפחת שפירא למועדון, אולם האוהדים ציפו שהקבוצה תתעלה ותכבד הבעלים המנוח. בעקבות כך, חלקם קיללו את ההנהלה ומחאו כפיים בדקה ה-18 כאות הזדהות עם שפירא. "מי שלא יודע את עברו, ההווה שלו דל, ועתידו לוט בערפל", סיפר בכעס אחד האוהדים. 

למרות זאת, במועדון הודיעו הבוקר: "לרגל הכניסה לעשור החדש, יקיים המועדון במהלך חודש ינואר טקס הוקרה לראשי הפועל חיפה, שכבר אינם איתנו, לאורך 96 שנות קיומו. הפועל חיפה הוקמה בשנת 1924 והיא קבוצת הכדורגל הראשונה של הפועל. בטקס נצדיע למי שהובילו וניהלו את המועדון מימיו הראשונים בשנות העשרים של המאה הקודמת, דרך ימי קום המדינה, התקופה בה ניהלה ההסתדרות את הקבוצה ועד המעבר לידיים פרטיות. אנשי חזון ומעש שראויים להוקרה גם שנים רבות אחרי שאינם עמנו".


"מי שלא יודע את עברו, ההווה שלו דל, ועתידו לוט בערפל" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי