פנישי סיים את דרכו, שחקן התקפה מחוף השנהב מגיע להתרשמות

אלבן פנישי
אלבן פנישי | מאלמו, האתר הרשמי

בני יהודה מתחילה לשנות את הסגל לקראת ינואר. כפי שפורסם בספורט1, הקבוצה ניצלה סעיף בחוזהו המאפשר לה לשחררו בחורף. במבה לאסינה בן ה-21 ינסה להרשים את אבוקסיס. 0:4 על מכבי פ"ת במשחק אימון

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)
חלון ההעברות בליגת העל ייפתח בעוד שבוע (יום שלישי, 7.1 בינואר) ואחת הקבוצות שצפויה לעבור שינויים גדולים בסגל היא בני יהודה, מחזיקת הגביע. הקבוצה של יוסי אבוקסיס אמנם הביסה 0:3 את מכבי נתניה והיא מדורגת במקום חמישי אך בקבוצה לא מרוצים מהיכולת שהיא מפגינה העונה. היום (שלישי) הגיע צעד ראשון. הבלם הזר אלבן פנישי (29), שהצטרף לקבוצה בקיץ ואמנם רשם 11 הופעות בליגה ובגביע ותרם שער יקר ערך נגד קריית שמונה (שער ניצחון במחזור הפתיחה של העונה). אך בקבוצה לא היו מרוצים מיכולתו – שוחרר מהמועדון. הבלם לא השתלב בקבוצה במערך שלושת הבלמים של אבוקסיס.

בספורט1 פרסמנו לראשונה על הכוונה לשחררו, כבר בחודש שעבר. במועדון ניצלו סעיף יציאה שהיה קיים בחוזהו לפיו הקבוצה יכולה להיפרד ממנו בינואר. נזכיר כי פנישי הגיע בקיץ לאחר התלבטויות רבות וכמו כן נבחן במשך מספר שבועות.

מבני יהודה נמסר: "המועדון רוצה להודות לפנישי שסיים את דרכו בקבוצה ולאחל לו המון בהצלחה בהמשך". פנישי בן ה-29 שיחק בעונה שעברה בבני סכנין שירדה לליגה הלאומית ורשם 29 הופעות בשורותיה.

יוסי אבוקסיס. השינויים בסגל החלו (מאור אלקסלסי)

בצוות המקצועי מתכננים שינויים לא מעטים שינויים נוספים. בקבוצה מחפשים לפחות שני שחקנים לחיזוק החלק הקדמי, והשם החם הוא ירדן שועה, שככל הנראה יעזוב את מכבי חיפה. בבני יהודה מקווים לקבל את שועה בהשאלה עד תום העונה ובמקביל במועדון בודקים מועמדים נוספים, כאשר גם שמו של חלוץ מכבי תל אביב, ניק בלקמן, הוזכר אם וישוחרר מסגל האלופה. בינתיים, במבה לאסינה, שחקן התקפה בן 21 מחוף השנהב, ינחת הלילה בישראל לטובת מספר ימי התרשמות בקבוצה.

בתוך כך, במשחק אימון שהתקיים הבוקר גברה בני יהודה 0:4 על מכבי פתח תקווה, מצמד של איתן וולבלום ושערים נוספים של בן אז'ובל ויאן בנבניסטי מקבוצת הנוער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי