ניסו קפילוטו ייעדר כחודש, נס זמיר מבוקש בקוריאה

ניסו קפילוטו
ניסו קפילוטו | מאור אלקסלסי

לאחר בדיקת MRI נמצאה בצקת בברכו של הבלם והוא לא יהיה זמין עבור חיים סילבס בתקופה הקרובה. נציגי המועדון מאסיה עשויים להגיע ארצה לצפות במלך שערי הפועל חיפה העונה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה רוצה לצאת במהרה לדרך חדשה ולעצור את רצף שלושת ההפסדים בליגה כאשר בשבת תצא למשחק חוץ נגד הפועל חדרה (18:30). המאמן חיים סילבס נאלץ להמשיך להמתין כשהוא עדיין לא יודע איזה סגל יעמוד לרשותו. בשלב זה נראה כי יש סיכוי כי המגן דור מלול שנעדר מהתבוסה 4:1 נגד בית"ר ירושלים, יחזור להתאמן ויוכל לשחק.

הבלם ניסו קפילוטו' שסובל מפגיעה במיניסקוס' עבר בדיקת MRI אתמול (שלישי) ובקבוצה קיבלו את הבשורה הקשה – בברכו של השחקן התגלתה בצקת והצטווה לנוח כחודש ימים.. הקשר גל אראל יעבור היום בדיקת MRI. לירן סרדל צפוי להמשיך להיעדר מהמשחק בשבת.

מי שלא פתח בהרכב ביום שני וצפוי לחזור ל-11 הוא הקשר נס זמיר, מהשחקנים הבולטים של הפועל חיפה העונה כאשר כבש שישה שערים – יותר מכל אחד אחר, ובישל פעמיים. לאור כאבי הגב מהם סבל – הוחלט שיפתח על הספסל. במקביל, השחקן כזכור מסיים את חוזהו בקבוצה בסיום העונה ולא ברור האם ימשיך בעונה הבאה בכרמל.

נס זמיר. יעד מפתיע בקיץ? (מאור אלקסלסי)

לספורט1 נודע לראשונה כי הוא מחזיק במספר הצעות מישראל, כשלאחרונה זכה להתעניינות גם של קבוצת פוהאנג סטילרס מהליגה הקוראינית הראשונה שרוצה לצרפו לקראת העונה הבאה. הקבוצה סיימה בעונה שעברה במקום החמישי בליגה. בסביבתו של השחקן ציינו כי נציגי המועדון הקוריאני עשויים להגיע בקרוב לישראל ולהתרשם ממנו. זמיר עצמו עדיין ממתין להצעה משודרגת מצד הפועל חיפה כאשר דרש חוזה לשנתיים לפחות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי