בכר: "אנחנו מנסים למצוא את מליקסון וברדה הבאים. לא קל"

ברק בכר, מאור מליקסון
ברק בכר, מאור מליקסון | דני מרון

מאמן הפועל באר שבע על הקפטן שהודיע על פרישה: "צריך לראות איך השחקנים יגיבו לזה, כי זה בא די בהפתעה". על המשחק נגד הפועל ת"א: "מאמין שנמשך ברצף הניצחונות"

(גודל טקסט)

לאחר שמאור מליקסון הודיע על פרישה מכדורגל במסיבת עיתונאים מרגשת, המאמן ברק בכר – שבדומה למליקסון פרץ גם הוא בבכי – התייצב מול המיקרופונים והתייחס למשחק הליגה הקרוב בו תתארח הפועל באר שבע הפועל תל אביב (ראשון החל מ-20:10, ספורט4) במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל.

בכר התייחס ליום שאחרי מליקסון: "בכדורגל יש חילופי דורות, שחקנים עוזבים ופורשים. צריך להתחיל לבנות דור אחר של שחקנים. העונה היו הרבה שינויים בסגל, אנחנו מנסים למצוא את ה'מאור מליקסון ואליניב ברדה' הבאים, זה לא פשוט. איך הפרישה של מליקסון יכולה להשפיע? אני לא יודע להגיד כרגע. ברור שהוא חשוב לכולם. הוא מנהיג. נמשיך קדימה, השחקנים מספיק מקצוענים כדי להתגבר על זה ולעשות את מה שצריך. רוב השחקנים לא ידעו על הפרישה המתוכננת של מאור. צריך לראות איך הם יגיבו לזה, כי זה די היה בהפתעה. זה החלטה של ונראה מה שיקרה בעתיד הקרוב. צריך לתת לו את הזמן שלו, זה לא קל לפרוש, בטח לא בנסיבות כאלה. צריך לתת לו את השקט שלו, אנחנו כאן מאוד אוהבים אותו וזה יהיה מבורך אם הוא יהיה כאן לצידנו".

איך גורמים לקבוצה להמשיך לנצח: "צריך לקחת את התוצאות משלושת המשחקים האחרונים, לצבור את הביטחון ולהמשיך להשתפר. צריך להשתפר הגנתית ולהיות יותר חדים בהתקפה, אם נעשה את זה אני מאמין שנמשיך ברצף הניצחונות".


בבאר שבע נערכים ליום שאחרי מאור מליקסון (דני מרון)

מצבו של שטקוס: "מחר נדע מה מצבו. יש לנו מספיק זמן כדי לראות האם יהיה כשיר. יש לנו את אוהד לויטה שהוא שוער מצוין. אמור להיות סגל כמעט מלא".

תגובתו על ההרחקה של בן שהר: "טעויות זה חלק מהמשחק, לפעמים זה לטובתך ולפעמים זה לרעתך. בן שהר זה לא אחד שעושה עבירות בכוונה, אבל אנחנו לא נוהגים לבקר את השופטים ונמשיך לעשות את זה. יש לנו מספיק שחקנים טובים כמו ניב זריהן, רמזי ספורי ונייג'ל האסלביינק שיודעים לשחק בתפקיד הזה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי