ורד נפרד: "מליקסון – גדול שחקני הפועל באר שבע בכל הזמנים"

מאור מליקסון
מאור מליקסון | דני מרון

קפטן בית"ר ירושלים נפרד: "לראות אותו משחק היה כמו ריקוד מדהים ובלתי נגמר". אלי אוחנה: "בקלות אפשר להכניס את מאור לרשימה של הגדולים ביותר בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי. השחקן הכי מקצוען שאימנתי"

(גודל טקסט)

גם בית"ר ירושלים לא נשארה אדישה לפרישה של מאור מליקסון, ששיחק במדיה במשך ארבע עונות. "הוא גרם לנו להרבה רגעים יפים (וגם קצת פחות), אבל הוא תמיד היה מוערך, נערץ ואהוב. בית"ר ירושלים נפרדת היום ממאור מליקסון. המועדון מאחל למאור בריאות איתנה והצלחה בדרך הבאה בה יבחר". 

קפטן בית"ר ירושלים, עידן ורד, אמר: "מאור בשבילי השחקן הגדול ביותר בתולדות הפועל ב"ש. לראות אותו משחק היה כמו ריקוד מדהים ובלתי נגמר. כל שבוע מחדש היה מפתיע ומרגש את הקהל ושחקן שבשבילו קונים כרטיס. למדתי ממנו המון ואני רוצה לברך אותו על קריירה מדהימה ובהצלחה באתגרים החדשים".

יושב ראש בית"ר ירושלים, אלי אוחנה, מסר בתגובה: "יום עצוב ויום שמח, כשמישהו פורש זה בוודאי עצוב, אבל זה שמח כי הוא עשה קריירה מדהימה, יוצאת מן הכלל. בקלות אפשר להכניס אותו לרשימה של הגדולים ביותר בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי. הוא השחקן, בכל שנותיי כמאמן, ואימנתי 17 שנה – הכי מקצוען שאימנתי. אישיות מאוד נוחה, מקצוען, מקבל מרות, אהוב מאוד בחדר ההלבשה. הוא אהוב ללא קשר להיכן הוא שיחק. תענוג היה לעבוד איתו, ועוד יותר כאוהד לראות אותו. לא הרבה שחקנים בעולם, ואני מדגיש – בעולם – אתה יכול לראות אותם ולהתאהב בהם. כל נגיעה שלו בכדור כל כך יפה ומדויקת, כל כך וירטואוזית, שקל להתאהב בו. אני יכול רק לאחל לו בהצלחה. הפועל באר שבע חייבת להשאיר אותו בערכת. מעט מאוד שחקנים זוכים לאהבה כזאת. צריך לומר לו מזל טוב על כך שפרש ולומר לו תודה".

המאמן אלישע לוי סיפר: "זהו יום עצוב, אבל מליקסון עשה קריירה מפוארת. הוא שחקן ששינה את התמונה בבאר שבע, הפך אותה מקבוצת תחתית לקבוצה עם תארים. יש לו כשרון בלתי רגיל. הוא מנהיג, למרות שהוא מאוד שקט. יש לו חוסן פנימי גדול. מצד אחד זה עצוב, מצד שני הוא התחיל דרך חדשה ואני מאחל לו את כל ההצלחה".

אלי גוטמן: "זה אחד השחקנים הווירטואוזים ביותר שהכדורגל הישראלי יצר. זה שחקן שכל פעם שהוא היה על כר הדשא הצית את הדמיון. הייתה לי הזכות לאמן אותו בנבחרת, והמשחק הזכור לי ביותר הוא היכולת המדהימה שלו מול פורטוגל ב-3:3, כשהוא עושה בית ספר למגן שמאלי כמו פאביו קונטראו מריאל מדריד. הכדורגל הישראלי משווע לשחקנים כאלה. כולנו נתגעגע למאור מליקסון, שנתן לנו ליהנות מהמשחק. מאחל לו בריאות, שימצא משמעות חדשה לחיים שלו, שתיתן לו רגעי אושר, כפי שהיה לו כשחקן".


"קל להתאהב בו" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי