אכזבה גדולה במכבי ת"א, שצפויה לארח את בית"ר בסמי עופר

אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א | עדי אבישי

הצהובים טענו במהלך הדיון בבית הדין העליון לחפות מלאה וקיוו שהמאמצים ישתלמו, אולם הדיינים החליטו להחמיר עם הקבוצה בעקבות פציעתו של צלם הפועל תל אביב

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במכבי תל אביב לאור העובדה שבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל לא קיבל את הערעור שהגישה הקבוצה, והשאיר את עונש הרדיוס שנפסק בבית הדין על כנו בעקבות ההתפרעויות במהלך הדרבי נגד הפועל תל אביב.

היועץ המשפטי של המועדון, עו"ד מורן מאירי, ועורכת הדין יעל מרגלית, טענו במהלך הדיון לחפות מלאה, זאת בשל העובדה שמכבי תל אביב הייתה הקבוצה האורחת בדרבי, אך על פי החלטת הדיינים, השופט בדימוס אמנון סטרשנוב, עו"ד יניב ואקי ועו"ד אסף הדסי, הוחלט להקל על הצהובים רק בסעיף סגירת יציעים 10-11 שבוטל, כאשר עונש הרדיוס והקנס הכספי נשארו כאמור על כנם.

במכבי תל אביב קיוו שבית הדין העליון יקבל את טענות המועדון ויתרשם מהמאמצים שנעשים כדי לאכוף את תופעות ההתפרעות ביציע, אולם הדיינים החליטו להחמיר הפעם, בין היתר בשל העובדה שבדרבי נפגע צלם הפועל ת"א בראשו מרימון עשן שנזרק מיציע אוהדי הקבוצה.

בעקבות כמות המנויים הגדולה של הצהובים והצפי לקהל רב, תיאלץ ככל הנראה מכבי תל אביב לארח את משחק הבית הקרוב שלה נגד בית"ר ירושלים באצטדיון סמי עופר בחיפה.

במקביל, במועדון ממשיכים בצעדים לשינוי כולל בתקנון, במטרה להוביל לביטולו של עונש הרדיוס לחלוטין. כזכור, שתי התל אביביות פנו ליושב ראש ההתאחדות ודרשו להעלות לדיון את הנושא בישיבת ההנהלה הקרובה שתיערך ב-8.1 ונכון לעכשיו הדיון צפוי להתקיים כמתוכנן.


הצלם שנפגעו בראשו במהלך הדרבי המדובר (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי