עונש קשה לבית"ר: רוני לוי הורחק ממשחק עקב איחור בעלייה למגרש

רוני לוי
רוני לוי | מאור אלקסלסי

המאמן ייעדר נגד ק"ש, חיים שאבו יחליפו על הקווים. הדיין כתב: "איחר שלוש פעמים. מדובר בתיקון לתקנון, לבית הדין אין שיקול דעת". גורם במועדון: "עונש קשה מאוד, לא פרופורציונלי"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

עונש קשה לבית"ר ירושלים: מאמן הקבוצה, רוני לוי, הורחק ממשחק אחד בפועל בעקבות איחור בעלייה למגרש במפגש בין קבוצתו להפועל רעננה. דיין בית הדין, נעם ליובין, קבע כי הוא מרשיע את לוי בשל העובדה שזו הפעם השלישית שהוא מאחר בעלייה לכר הדשא העונה. גורם בבית"ר הגיב בקצרה ואמר: "זה פסק דין תקדימי, לא זוכר דבר כזה בישראל. עונש קשה מאוד ולא פרופורציונלי".

"שלוש פעמים נפתחו מחציות או משחקים בעיכוב בגלל איחור של מר לוי", כתב הדיין בהחלטתו. "בפעמים הקודמות הוא נקנס, אך ללא הועיל". ליובין ציין כי תקנון בית הדין קובע שבפעם השלישית שבה מאמן יאחר לעלות למחצית או לתחילת המשחק, על בית הדין להרחיקו למשחק אחד. "מדובר בתיקון לתקנון שאינו מאפשר לבית הדין שיקול דעת", כתב.

"יצאתי לראיון, אמרו לי לחכות. התעכבתי קצת אבל לא ראיתי איחור", אמר לוי להגנתו בדיון. "אם יש דבר כזה, אני מתנצל". כאמור, ליובין לא הסתפק בכך וגזר על המאמן עונש קשה. לוי לא יאמן את הקבוצה במשחק הקרוב מול קריית שמונה ומי שיעמוד על הקווים הוא עוזרו, חיים שאבו.

רוני לוי. עונש קשה (מאור אלקסלסי)
רוני לוי. עונש קשה (מאור אלקסלסי)

הקבוצה נקנסה גם ב-15 אלף שקלים בשל קיום טקס הדלקת נרות באצטדיונה הביתי בניהולו של ראש העיר, זאת מכיוון שהדבר נעשה ללא אישור המנהלת. בנוסף, הדיין ציין כי החליט להרשיע את בית"ר ותחת סעיף האישום של התנהגות בלתי הולמת, עקב חילופי דברים בין נציג המועדון לנציגי המנהלת טרם קיום האירוע.

מבית"ר ירושלים נמסר: "לא היה כל בסיס חוקי לאי מתן האישור להשתתפותו של ראש עירית ירושלים בטקס הדלקת נרות החנוכה לפני המשחק ולכן ההרשעה שגוייה. המועדון יגיש ערעור על פסק הדין. לגבי הרחקתו של רוני לוי, הצוות המשפטי לומד את הפרטים ונגיב בהתאם"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי