מליקסון עשוי לעלות לדקות פרישה במשחק נגד הפועל חיפה

מאור מליקסון
מאור מליקסון | דני מרון

משחק הבית הבא של ב"ש ייערך בעוד כשלושה שבועות, יתקיים טקס לקשר ואף ייתכן שהוא יעלה לדשא בפעם האחרונה. לקראת הפועל ת"א: שטקוס ייעדר, אך ויטור וטאהא צפויים לחזור

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

חלק גדול משחקני הפועל באר שבע לא היו מודעים עד אתמול בצהריים (רביעי) להחלטתו של מאור מליקסון להודיע על פרישה. רק בודדים היו בסוד העניינים ולאחר ההודעה על פרישתו סיפרו כי סבל מכאבים עזים באזור בו עבר את הניתוח בקיץ האחרון כמעט אחרי כל אימון או משחק, מה שהקשה עליו מאוד להתאמן באופן סדיר.

לאחר מסיבת העיתונאים המיוחדת, מליקסון לא הצטרף לאימון שערכו שאר חבריו בסמוך לבית האדום ונסע לביתו, אולם חבריו דאגו להיפרד ממנו ברשתות החברתיות.
בן שהר כתב: "יום עצוב לכדורגל ולי באופן אישי. מאור היה לי העונג לשחק איתך, אתה חבר לחיים, חווינו יחד רגעים מטורפים בקריירה עם 3 אליפויות מדהימות, גביע הטוטו, ליגת אירופית ומה לא? את הקסם שלך אף אחד לא ייקח ממך. אתה כוכב כדורגל, הפכת כל מי שהיה לידך ליותר טוב. אוהב אותך קוסם!".

חנן ממן ציין: "היה לי הכבוד לשחק נגד מאור ועוד הרבה יותר לשחק לצידו! זה אחד האנשים הצנועים שהכרתי, הוא מצחיק וסוחף אחריו בשקט שלו. אני מאחל לו בהצלחה בכל דרך אשר יבחר ואני בטוח שיעשה דברים גדולים לא פחות מבמגרש הכדורגל!".

לואי טאהא הוסיף: "אגדה! התמזל מזלי לשחקן עם שחקן כזה מוכשר ולזכות ביחד איתו בהרבה תארים. הוא כוכב ואדם זהב, אני מאחל לו את הכי טוב בעולם ובהצלחה בהמשך".

מרואן קבהא: "היה לי הכבוד לשחק ליד אחד השחקנים הכי גדולים ששיחקתי איתם ואחד המצחיקים. אתגעגע אליך יהלום". 

ניב זריהן סיכם: "השחקן הישראלי הכי טוב ששיחקתי איתו. אם לא הפציעה הוא היה צריך להמשיך בטופ לפחות עוד שלוש שנים. הוא התאמן כמו ילד בן 20".

כמובן שבקבוצה יערכו למליקסון טקס פרידה במשחק הבית הבא מול הפועל חיפה, שייערך רק בעוד כשלושה שבועות ואף ייתכן שמליקסון עצמו יעלה לשחק מספר דקות במהלך המשחק. במועדון מתכוונים להכריז כי את החולצה מספר 24, אותה לבש מליקסון, אף שחקן בעתיד לא ילבש יותר.

על רקע פרישתו של מליקסון, הקבוצה תעביר היום הילוך בהכנות לקראת משחק החוץ ביום ראשון מול הפועל תל אביב (20:10 בספורט1). לאחר צילומים שערכו לשוער ארנסטס שטקוס, שנפצע באימון שלשום, התברר כי הליטאי סובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי, מה שאומר שהוא יחמיץ בוודאות את המשחק הקרוב מול הפועל תל אביב ויתכן שאף את המשחק הבא מול הפועל רעננה. בהיעדרו מי שיתפוס את מקומו בין הקורות הוא אוהד לויטה, שכבר עמד בשער בהצלחה במהלך העונה.

מיגל ויטור ולואי טאהא שחזרו לאימונים מלאים צפויים לפתוח גם בהרכב. לעומתם, המגן השמאלי שון גולדברג שהחלים גם הוא מהפציעה בשרירי המפשעה, יחכה להזדמנות מהספסל. המשמעות היא שהמגן הימני בן ביטון, שנאלץ לשחק בשני המחזורים האחרונים כבלם בהיעדרם של בלמים טבעיים, יוסט חזרה לאגף הימני של ההגנה. ביטון התלונן אתמול במהלך אימון הערב על רגישות בשריר, כמו גם ניב זריהן, אולם בקבוצה העריכו כי זה לא ימנע מהשניים לפתוח בהרכב במשחק ביום ראשון מול הפועל תל אביב. נייג'ל האסלביינק, כובש שער הניצחון על אשדוד, יפתח בחוד במקומו של בן שהר המורחק.


שטקוס ייעדר, אך ויטור וטאהא צפויים לחזור (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי