מימר: "הציעו לנו טרייד – לוסיו תמורת קיליאן שרידאן"

לוסיו
לוסיו | לירון מולדובן‎

מאמן הפועל חדרה בתוכנית הספורט של 103FM: "העסקה לא על הפרק". על החתמת ריף מסיקה: "הייתי שותף להחלטה, למרות שאיני יודע אם אהיה כאן העונה הבאה"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

"אנחנו מביטים אל עבר הקו האדום ולא אל מקום בפלייאוף העליון, צריך להישאר בפרופורציות". כך אמר הערב (חמישי) מאמן הפועל חדרה, שרון מימר, בראיון לתוכנית הספורט של FM103.

"ברגע שיחזרו כל הפצועים, יהיה לנו סגל טוב. ברור שאני מסכים שאנחנו צריכים להתחזק בעמדה או שתיים. לגבי לוסיו, קיבלנו הצעות לטרייד תמורת שרידאן מקריית שמונה, אך למרות שלוסיו לא נותן את התפוקה שנתן בעונה שעברה, זה לא עומד על הפרק", הבהיר מימר.

על המשחק הקרוב של חדרה מול הפועל חיפה: "זהו מועדון שאני מאוד מכבד ומאוד נהניתי להיות בו ולעבוד בו, אבל אותי מעניינת כרגע רק הפועל חדרה והרצון לנצח. לאור מצבת הפצועים והחסרים שלנו, אני קונה ניצחון 0:1 קטן".

מימר חתום בקבוצה עד תום העונה. למרות זאת, היו"ר אורן גולן משתף אותו בכל התוכניות העתידיות: "בכל מה שקורה בקבוצה, יש לי מעורבות. הייתי שותף להחלטה להחתים את ריף מסיקה לעונה הבאה למרות שאישית, איני יודע אם אהיה שם כשהוא יגיע".

ולגבי הרכש העתידי הנוסף: "קראתי בתקשורת על כל כך הרבה שחקנים שמועמדים לחדרה וברוב המקרים, אין בזה יותר מידי. 80 אחוזים מהשמות שהועלו אינם ברשימות שלנו. אמרתי, נביא שני שחקנים שישדרגו את הסגל, למרות שהבסיס של הקבוצה טוב מאוד. נמשיך להיות צנועים ולהתקדם ממשחק למשחק, בלי הצהרות בומבסטיות. אנחנו לא מכוונים גבוה מידי אלא בונים לאט לאט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי