בחדרה מבהירים: "הפועל חיפה – משחק של להיות או לחדול"

שרון מימר
שרון מימר | אריאל שלום

שרון מימר יפגוש את האקסית ורוצה לחזור למסלול הניצחונות. חלוץ אנגלי מהליגה האירית עשוי להצטרף, באום אל פאחם זועמים על החתמת מסיקה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה תארח מחר (שבת) ב-18:30 את הפועל חיפה במשחק שמוגדר על פי החדרתים כמשחק משמעותי להמשך העונה, כאשר ניצחון יקרב את הקבוצה מהשרון לפלייאוף העליון ואילו הפסד עלול לקרב אותה לתחתית הבוערת. "זה משחק של להיות או לחדול עבורנו", אמרו בחדרה.

הסיפור הפיקנטי סביב המשחק יהיה המפגש בין שרון מימר לבין האקסית אותה עזב לקראת סיום העונה שעברה. חדרה ערכה הבוקר אימון מסכם, ולפיו המגן יהב גורפינקל עדיין לא כשיר במאת האחוזים ולכן צפוי לפתוח על הספסל, כמו גם הקשר אליאל פרץ שיחזור לסגל לאחר חודשיים. מימר תרגל מערך של שלושה בלמים כאשר ג'ונתן סיסה צפוי לחזור למרכז ההגנה ואילו חגי גולדנברג יפתח כמגן שמאלי. מי שבוודאות לא ישחק הוא ג'ורג' פוציבה.

מימר אמר לקראת המשחק:  "משחק נגד קבוצה מהשישייה הראשונה עם שחקנים מצוינים, שתגיע כמו חיה פצועה. אני בטוח שיהיה משחק קשה מאוד לשני הצדדים. מקווה שנמשיך עם ההתקדמות שלנו וגם נדע לשפר את היכולת שלנו מהמשחק האחרון ונחזור למסלול הניצחונות".

 



מוחמד אבו פאני (אריאל שלום)

הבלם וויסאם רבאח הוסיף: "אנחנו מבינים מצוין את חשיבות המשחק. נגד הפועל רעננה היה לנו משחק טוב והיה חסר לנו המזל כדי לצאת עם 3 נקודות. אני מאוד מקווה שבשבת ניראה לא פחות טוב וגם נדע לנצח. לאט לאט הפצועים שלנו חוזרים והסגל מלא יותר, וגם לזה יש משמעות. הפועל חיפה אמנם מגיעה אחרי שלושה הפסדים, אבל היא קבוצה מצוינת וצפוי משחק קשה מאוד".

בינתיים בחדרה כבר חושבים על חודש ינואר ובוחנים מספר אופציות לחיזוק בחלק ההתקפי, בעיקר בקרב השחקנים הזרים, ואחד השחקנים שהוצעו הוא ג'וניור אוזוקווה. האנגלי בן ה-25 יכול לשחק בעמדת החלוץ ובאגפים ושייך לקולצ'סטר מהליגה הרביעית באנגליה, אשר רוצה להשאיל אותו. במחצית הראשונה של העונה הוא שיחק בליגה האירית במדי דרי סיטי ובה כבש 14 שערים ב-32 משחקים והוסיף עוד תשעה בישולים.

 
 
 וויסאם רבאח (אריאל שלום)

בינתיים מי שבוודאות יצטרף לחדרה הוא ריף מסיקה, שחתם אתמול על חוזה לעונה הבאה. מסיקה שמשחק בהפועל אום אל פאחם מסיים את חוזהו בקבוצה של ניר ברקוביץ' בסיום העונה ולכן היה רשאי לחתום כבר עכשיו בקבוצה אחרת, וכך אכן עשה. באום אל פאחם זעמו על ההחתמה וטרם החליטו כיצד לנהוג עם מסיקה עד לסיום העונה. "מבחינתנו שיישב ביציע, כי מסיקה בכלל לא היה מגיע לשום קבוצה בלי אום אל פאחם. לא היה קורה כלום אם היה מסיים אצלנו את העונה ובקיץ מוצא לו קבוצה בליגת העל", אמרו באום אל פאחם.

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיא לבאבידי, ירין חסן, ויסאם רבאח, ג'ונתן סיסה, יהב גורפינקל, סלומון דניאל, מוחמד אבו פאני, דידיה קוגבנייה, רועי זיקרי, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי