ברטקוס נפצע ועלול להיעדר מספר שבועות, עמוס צפוי להחליפו

דג'וראס ברטקוס
דג'וראס ברטקוס | אריאל שלום

שוערה של קריית שמונה נפגע בידו באימונים ולא ישחק נגד בית"ר ירושלים (שבת, 19:35 בספורט4), דיניז ואדניי יחזרו מהשעיות. רפואה הבהיר: עם משמעת טקטית, אפשר להפתיע. הצפוניים סירבו להצעה תמורת אבוחצירה

(גודל טקסט)

קריית שמונה תערוך היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד בית"ר ירושלים (19:35, שידור ישיר בספורט4) ואחריו תצא לבית מלון במרכז, שבו תשהה עד היציאה לאצטדיון טדי. בקבוצה מודעים למאזן הכוחות ביחס ליריבה, אך המאמן קובי רפואה הבהיר לשחקניו באסיפה כי אם יעקבו אחר ההוראות הטקטיות, אפשר יהיה להפתיע את החבורה מהבירה.

הצפוניים יקבלו בחזרה את המגן מרקוס דיניז והקשר ג'יימס אדניי, שנעדרו במחזור הקודם בשל השעיות. החיסרון הבולט יהיה בין הקורות, מאחר שדז'יוגאס ברטקוס נפצע בידו במהלך האימונים השבוע וההערכה היא כי ייעדר מספר שבועות, כשמי שיחליפו בשער הוא גד עמוס. על פי האימון המסכם נראה כי רפואה ישחק בשיטת שלושת הבלמים כאשר דיניז יפתח במרכז ההגנה. אדני יחזור להרכב ובחוד צפוי יואל אבוחצירה לקבל את הקרדיט.

אבוחצירא הצעיר נקשר אתמול כמועמד להפועל חדרה, כשזו מוכנה להעביר את לוסיו תמורתו יחד עם סכום כספי, אך בקריית שמונה סירבו להצעה בטענה כי אין כוונה לוותר על החלוץ. בגזרת העוזבים יהיו סילאס דה סילבה וקיליאן שרידן. הקשר, שאינו בתכניות של רפואה, לא מחזיק בהצעות מישראל וכבר הודיע לסוכנו האירופאי למצוא לו קבוצה. האירי מצדו זוכה להתעניינות מצד הפועל חיפה והפועל חדרה, אך ההצעות הכספיות שקיבל משתיהן היו נמוכות מבחינתו והוא מעדיף לבחון אפשרויות באירופה.


עומר לקאו
אמר לקראת המשחק בירושלים: "אנחנו מגיעים למשחק חוץ קשה מול אחת הקבוצות הטובות בארץ שנמצאת במומנטום טוב. עבדנו קשה כל השבוע ונגיע מוכנים לתת את הכל כדי לצאת עם תוצאה טובה מהמשחק הזה".

אבוחצירה. אין לק
אבוחצירה. אין לק"ש כוונה לוותר עליו (אריאל שלום)

הרכב משוער: גד עמוס, אורי צעדון, עידן נחמיאס, אורי דהן, מרקוס דיניז, אמיר בן שמעון, עומר לקאו, עדן קארצב, סמואל בראון, ג'יימס אדניי, יואל אבוחצירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי