בלטקסה לפני נס ציונה: "שלוש נקודות קריטיות להמשך"

מתן בלטקסה
מתן בלטקסה | אריאל שלום

מגן בני יהודה מוכן למפגש מול העולה החדשה מחר (14:45, ספורט4) והתייחס גם למחאת האוהדים: "לא כיף, הקהל צריך להיות מאחורי המועדון". אבוקסיס ישמור על ה-11 שניצחו את נתניה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה, שניצחה במחזור האחרון 0:3 את מכבי נתניה וקטעה רצף שלילי של שלושה הפסדי ליגה, תארח מחר (שבת) את סקציה נס ציונה בבלומפילד (14:45, ספורט4). אחרי הניצחון על היהלומים, הזהובי טיפסו למקום החמישי בטבלה וכעת ינסו לחבר ניצחון שני ברציפות כדי להידבק עוד יותר אל חבורת הצמרת.

יוסי אבוקסיס, שיחסר את החלוץ הפצוע מוחמד גדיר, צפוי לתת קרדיט לאותם 11 שפתחו נגד הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה. המאמן ימשיך במערך של ארבעה שחקני הגנה וקישור מעובה, כאשר דור כוכב, עמית זנטי ואריאל לזמי יפתחו בחלק הקדמי של מחזיקת גביע המדינה.

"אני חושב שעשינו משחק טוב נגד נתניה, זה היה משחק מאוד קריטי עבורנו לקראת המשך העונה והמשך המאבקים שלנו", אמר המגן מתן בלטקסה לקראת ההתמודדות. "לניצחון הזה לא תהיה חשיבות אם לא נמשיך את זה במשחק מול נס ציונה, כי אלה שלוש נקודות שיכולות להיות מאוד קריטיות עבורנו להמשך".



עמית זנטי (ניר קידר)

המגן דיבר על הצורך ביציבות והוסיף: "כמו שיוסי אבוקסיס אמר אחרי המשחק האחרון, אנחנו צריכים לנצח משחקים דרך ההגנה שלנו, וחזרנו למשחק הגנה טוב כמו שהרגלנו את כולם לפני התקופה האחרונה וזה המפתח להמשך הדרך".

על השחרור של הבלם אלבן פנישי והמעבר לארבעה שחקני הגנה: "אני חושב שהשינוי שעשינו היה טוב, הצוות המקצועי עשה את השיקולים שלו והבין שככה אנחנו צריכים לשחק, עם רביעיית הגנה. לכל משחק יש את השיקולים שלו ואולי עוד נחזור לשחק עם חמישה בהגנה, אבל כרגע הולך לנו יותר טוב כשאנחנו משחקים עם רביעייה ואני מקווה שנמשיך להציג את היכולת הזאת".

על היריבה, נס ציונה: "אני זוכר את המשחק הקודם, היה לנו משחק קשה מאוד. כבשנו שער מוקדם ונראינו רע מאוד. לקחנו אז את המשחק כמובן מאליו אחרי שהובלנו מוקדם וזה משהו שנצטרך ללמוד אותו למשחק הזה. גם אם נעלה ליתרון בכל שלב במשחק מחר, צריך שניקח את זה למקום טוב ולמקום של בטחון".


יוסי אבוקסיס (אריאל שלום)

מחאת האוהדים נגד ברק אברמוב והמאמן יוסי אבוקסיס צפויה להימשך גם מחר, אחרי שכמה עשרות אוהדים הגיעו שלוש פעמים להפגין מול ביתו של הבעלים מוקדם יותר השבוע. בלטקסה התייחס למחאת הקהל ואמר: "לא חושב שנתקלנו פה באימונים באיזשהו מקרה, למעט אוהד אחד שהגיע ועשה קצת בלגן. זה לא כיף שיש את המאבק הזה בין האוהדים והבעלים, אבל הקהל צריך להיות מאחורי המועדון, בכל תקופה, גם אם היא טובה וגם אם היא טובה פחות".

"חבל לי שזה לא קרה, אבל לי אין מה לעשות", הוסיף השחקן המושאל ממכבי תל אביב. "זה קצת עצוב שאני מגיע למשחק ויודע שבני יהודה זו קבוצה עם פוטנציאל קהל עצום ובסוף אנחנו משחקים מול אלף צופים במקרה הטוב. הקהל של בני יהודה יכול וצריך להגיע בכמויות יותר גדולות אבל אין לנו יותר מדי מה לעשות".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, דור אלו, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, תאמבי סגס, מתיאה ליואיץ', דור כוכב, עמית זנטי ואריאל לזמי.

ברק אברמוב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי