דראפיץ' לפני כפ"ס: "ידענו שלא יכול להיות שננצח ולא נעצור"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אריאל שלום

לקראת המפגש מול העולה החדשה (שבת, 17:15 בספורט4), מאמן נתניה דיבר על ההפסדים האחרונים שהגיעו אחרי תקופה טובה והתייחס לאולסק ששב לסגל: "הדלת לא סגורה". קשר יהודי-אמריקאי ייבחן, בצ'יראי ימשיך לבד בחוד

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר שהפסידה בשני המשחקים האחרונים לסקציה נס ציונה ובני יהודה, מכבי נתניה תתארח מחר (שבת) באצטדיון המושבה למשחק מול הפועל כפר סבא במטרה לחזור לנצח ולעשות צעד חשוב אל הפלייאוף העליון (17:15, ספורט4). הבוקר נערכה מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות בהשתתפות המאמן, סלובודאן דראפיץ'.

"אחרי חמישה משחקים טובים, רצינו לקפוץ מדרגה ושאלנו את עצמנו איפה תבוא הנפילה. אמרנו שלא יכול להיות שננצח ולא נעצור", התייחס דראפיץ' לשני ההפסדים האחרונים של קבוצתו והסביר מדוע לקח קשה את ההפסד האחרון: "לפעמים אתה עצבני שאתה לא יכול להתבגר ולהיות בפלייאוף בלי לחץ, במים הטריטוריאליים שלך. אחרי זה אמרתי לעצמי מה הסיבות והבנתי שההפסדים האלה לא היו כמו ההפסדים הראשונים העונה, בהם לא שיחקנו טוב. נגד נס ציונה ובני יהודה כן שלטנו והיינו יותר דומיננטיים. הרי איך ניצחנו את הפועל תל אביב? באותו סוג משחק, עם ניצול מצבים. חבל לי שלא ברחנו לכיוון הפלייאוף, אבל אני לא עצוב על הסגנון בו אנחנו משחקים. יש לנו פה הרבה שחקנים שיכולים להיות פה בעתיד, גם בגלל שלא פגענו בזרים".

על התקופה האחרונה: "אין ספק שאנחנו לא הקבוצה שתיכננו עם הזרים וכו'. נפלנו עם כמה שחקנים ואנחנו מנסים לשים פלסטר. במצב כזה שחקנים אחרים מרוויחים. אם הייתי פוגע עם חלוץ אז יונס מלדה לא היה משחק, אם היינו פוגעים עם המגן, כארם ג'אבר לא היה משחק".


כארם ג'אבר (אריאל שלום)

על ניקו אולסק, שתורגל אמש בהרכב למרות האמירות כי אינו נמצא בתוכניות: "הכל אפשרי. יש לי את הסגל שלי ואף אחד לא משוחרר. אני מאוכזב מהתנהלות ודברים כאלה אבל זה כמו שאתה כועס על הילד שלך. יכול להיות שניקו בא וחוזר לסגל והכל בסדר. ניקו נסגר בעצמו ורצה או לא רצה לעזוב. יש לו חוזה עד סוף השנה והוא גם רצה ללכת לארה"ב. גם סביבו היה בלבול. אמרתי לו באופן אישי – תודיע לי כשתהיה שקט בראש. גם כשאמרתי על רומן גולובארט וניקו שהם לא בתוכניות – התכוונתי לשני הצדדים. אחרי יומיים דברים יכולים להשתנות. פתאום הוא יגיד שהוא רוצה להישאר וייסגרו דלתות ובתשיעי בינואר לא אביא שחקן, למה שלא נשתמש בו? אף פעם הדלת שלי לא סגורה".

על היריבה הפועל כפר סבא: "זה משחקים כמו מול נס ציונה ובני יהודה. אתה צריך לקחת שלוש נקודות, אבל ראינו ששם לא לקחנו. אנחנו בסיבוב השני עם שלוש נקודות כשבסיבוב הקודם בשלב הזה היינו עם חמש. החיים שלנו בנויים על נקודות. זה משחק חוץ וקצת מפריע לי המגרש במושבה, שהוא קטסטרופה וחמש קבוצות משחקות שם. שיחקנו מול נס ציונה שם ואני מפחד. אם אתה מנסה לשחק הכדור קופץ. אם נרצה לחזור חזרה לפלייאוף נצטרך נקודות".

מבחינה מקצועית, דראפיץ' וברדה תרגלו באימון המסכם את אותו ההרכב שתורגל אתמול, כשמשמעות הדבר היא שצוות המאמנים יפתח עם חלוץ בודד בחוד – פאטוס בצ'יראיי. יחמיר היקה ישוב להרכב הפותח, כאשר ניקו אולסק, שתורגל אמש לסירוגין, יחזור אמנם לסגל, אך יחל על הספסל ויראה את סתיו פיניש בעמדת הקשר.

בנושא אחר, הארי שוורץ, קשר יהודי בן 23 המשחק בקבוצת הארטפורד אתלטיק בליגת ה USLC האמריקאית, יגיע בשבוע הבא להתרשמות במועדון. השחקן כבש ארבעה שערים ובישל שלושה נוספים ב-20 הופעות בעונה החולפת בליגה, אשר נחשבת לליגה השנייה בטיבה בארצות הברית.



הרכב משוער:
דני עמוס, כארם ג'אבר, דולב אזולאי, טים הויבך, ויקי כחלון, סתיו פיניש, אביב אברהם, יחמיר היקה, רועי קהת, גבי קניקובסקי, פאטוס בצ'יראיי


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי