משחק העונה בפתח: איביץ' צפוי לשמור על אותו הרכב

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אריאל שלום

מאמן מכבי ת"א מתכנן להמשיך עם אותם ה-11 שניצחו את בני יהודה וכפ"ס. שחקן בקבוצה: "מתכוננים כמו לכל משחק אחר, זה לא משנה מי היריבה". כ-4,000 אוהדים יגיעו לסמי עופר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיימה היום (שישי) אימון נוסף לקראת משחק העונה נגד מכבי חיפה, שייערך ביום שני הקרוב באצטדיון בסמי עופר. בקרב הצוות המקצועי ושאר אנשי המועדון קיימת דריכות גדולה מאוד לקראת ההתמודדות, בידיעה שניצחון יפתח פער משמעותי של שש נקודות מהירוקים, שנותנים עד כה העונה פייט חזק בצמרת.

נכון לעכשיו, המאמן ולדימיר איביץ' ייהנה מסגל מלא לקראת ההתמודדות החשובה, כאשר כל שחקני הסגל כשירים ועומדים לרשותו, למעט דור פרץ שנמצא בשלבים סופיים של הליך השיקום שלו ואורוש ניקוליץ', שסובל מדלקת בברכו וקיבל שתי זריקות וטיפולים מיוחדים.

הסרבי צפוי לפתוח עם הרכב זהה להרכב שפתח בשני הניצחונות האחרונים (נגד בני יהודה והפועל כפר סבא), אם כי עד יום שני עשויות להיות הפתעות ואולי יהיה שינוי אחד או שניים. השחקנים ימתינו לתחילת השבוע כדי לגלות האם אותם 18 יתלבשו להתמודדות בפעם השלישית ברציפות. בכל מקרה, שישה שחקנים כשירים יישארו מחוץ לסגל.


דור פרץ. בשלבים האחרונים של תהליך השיקום (אריאל שלום)

השחקנים עצמם שמרו השבוע על פרופיל נמוך והעדיפו של לצאת בהצהרות בנוגע לקרב הצמרת בחיפה. "אנחנו מתכוננים למשחק הזה כמו לכל משחק אחר", אמר שחקן בקבוצה. "ההכנה זהה, זה לא חדש שאנחנו נערכים בכל שבוע באותה צורה ולא משנה מי היריבה שעומדת מולנו", הוסיף.

את הקבוצה ביום שני ילוו כ-4,000 אוהדים צהובים-כחולים שקיבלו זכאות לרכוש כרטיס לקרב באצטדיון סמי עופר, על פי פרמטרים של צבירת נקודות כמנויים. כפי שקורה בכל משחק צמרת, גם הפעם נפוצו ברשתות החברתיות כרטיסים בספסרות ובמחירים גבוהים למשחק, כאשר המחירים קפצו למאות שקלים עבור כרטיס בודד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי