מכבי חיפה לפוקס: "אין שום כוונה לשחרר אותך בינואר"

ז'אנדו פוקס
ז'אנדו פוקס | מאור אלקסלסי

הקשר מחזיק בהצעות מצרפת ורוצה לעזוב, אך לספורט1 נודע כי ראשי הירוקים שוחחו עם נציגיו של השחקן והבהירו כי ברצונם להמשיך את ההתקשרות. וגם: ההתלבטות היחידה של בלבול לקראת מכבי ת"א

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

דריכות שיא במכבי חיפה, שתגביר היום (שבת) את ההכנות לקראת משחק העונה באצטדיון סמי עופר מול האלופה והמוליכה מכבי תל אביב (שני ב-20:15, אצטדיון סמי עופר). מעברה ליוקרה, בכרמל מבינים היטב כי ניצחון יהווה הצהרה משמעותית לגבי המשך מאבק האליפות. מי שככל הנראה לא יגיעו לאימון בשל מזג האוויר הסוער הם אוהדי הקבוצה, שחטפו את כל הכרטיסים לפני יותר משבוע ואמורים לספק אווירה חמה וביתית במיוחד.

מרקו בלבול צפוי לערוך לשחקניו אסיפה, בה ידגיש בפני חניכיו את היתרונות והחסרונות של היריבה מתל אביב וככל הנראה יספר להם מי יענוד את סרט הקפטן בהיעדרו של נטע לביא המוצהב. במהלך היום צפוי המאמן לגבש גם את ההרכב, כשמסתמן שז'אנדו פוקס יקבל את הקרדיט במרכז המגרש וההתלבטות היחידה נכון לרגע זה היא בין יאניק ווילדסחוט לסינטיהו סלליך.

מכבי חיפה אמנם החליטה לא להתעסק ברעשי רקע עד אחרי משחק העונה, אך עתידו של פוקס ממשיך להעסיק את ראשי הקבוצה. לספורט1 נודע כי בימים האחרונים נערכו מספר שיחות בין נציגיו של השחקן לבין בכירים בקבוצה, במהלכן הובהר על ידי המועדון כי אין כל כוונה לשחררו בחודש ינואר, זאת למרות רצונו של הקשר שמבוקש בליגה השנייה ברציפת ורוצה לעזוב. למרות זאת, אם פוקס יתעקש, הנושא יבחן מחדש.

התלבטות אחת בהרכב. מרקו בלבול (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי