על המדף: הפועל רעננה לא תעמוד בדרכו של קייס גאנם

קייס גאנם
קייס גאנם | דני מרון

לספורט1 נודע כי הבעלים אשר אלון יסכים לשחרר את החלוץ אם תגיע הצעה ראויה. מאמצים להחתים את עידו לוי על חוזה חדש. אביטן לקראת אשדוד: "משוכה מאוד משמעותית, מקווים לנצח"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

לספורט1 נודע היום (שבת) כי הפועל רעננה לא תעמוד בדרכו של קייס גאנם, שכבש העונה שער אחד בלבד ב-14 הופעות ובעקבות כך קיים במועדון חשש מירידה בערכו. החלוץ, שחוזר בעבר על ידי מכבי תל אביב והפועל באר שבע, נמצא על המדף ואם וכאשר תגיע הצעה כספית ראויה, הבעלים אשר אלון צפוי להסכים לשחררו. במקביל, הקבוצה מהשרון מנהלת משא ומתן להארכת חוזהו של הבלם עידו לוי, שזוכה לעניין ממספר קבוצות בליגת העל ויהפוך לשחקן חופשי בתום העונה.

במקביל, כשהיא סוחבת את כל הליגה על הגב עם מאזן עגום של 11 נקודות ו-12 שערי זכות, רעננה הלחוצה תתארח מחר (ראשון ב-19:00) באשדוד לקרב תחתית לוהט בו היא תנסה להשיג ניצחון ליגה ראשון מאז המחזור השני.

"מדובר במשחק חשוב עבורנו. אני חושב שאשדוד נמצאת בכושר טוב, אבל לאחרונה גם היא לא צברה נקודות. אנחנו מאוד מקווים לחזור לנצח ביום ראשון למרות שיש לנו משוכה מאוד משמעותית", אמר המאמן ניסו אביטן.


מודה לחשיבות המשחק. ניסו אביטן (דני מרון)

אביטן הוסיף: "לגבי הביטחון של השחקנים, אחרי תקופה ארוכה שלא מנצחים – זה פוגע בביטחון, אנחנו עושים את כל מה שצריך ומקווים שהשחקנים יידעו להתמודד עם המצב שלנו, אין לי ספק ואני מאוד מאמין שהם מסוגלים לעשות את זה".

השוער אסף צור הוסיף: "אנחנו עובדים קשה באימונים במהלך השבוע כדי לבוא ביום ראשון ולנצח, הצוות המקצועי מכין אותנו למשחק ואנחנו באים במטרה לנצח ולצאת לדרך חדשה. עבורי באופן אישי, תמיד זה חשוב לתת הופעות טובות במשחקים, אבל כרגע הדבר הכי משמעותי זה ההצלחה של הקבוצה ואנחנו נעשה הכל כדי שהמצב של הקבוצה ישתפר ונעלה למקום גבוה יותר בטבלה".

מבחינה מקצועית, אביטן אמנם ייאלץ להסתדר ללא הבלם דויד מתיאוס שצבר חמישה כרטיסים צהובים, אך מי שצפוי לשוב למרכז ההגנה הוא הבלם עידן לוי שהתאושש ממחלה ממנה סבל בתקופה האחרונה. להרכב אמור לשוב גם קייס גאנם, שנעדר מהמשחק נגד הפועל חדרה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים.


מעורר לא מעט עניין. עידן לוי (אודי ציטיאט)

הרכב משוער: אסף צור, עמית כהן, עידו לוי, שון קלימקין, עדי נמני, ירדן כהן, בן בנימין, דיווין נאה, אור דסה, קייס גאנם, יוג'ין אנסה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי