ויטור צפוי לחזור לקראת הפועל ת"א, בכר ימשיך עם שלושה בלמים

מיגל ויטור, יאניק ווילדסחוט
מיגל ויטור, יאניק ווילדסחוט | דני מרון

לאחר הניצחון הדרמטי נגד אשדוד, המאמן עתיד להישאר עם אותה שיטה נגד האדומים (20:10, שידור ישיר בספורט4). הבלם הפורטוגלי יחזור לכשירות וייפתח לצד קבהא ובן ביטון. לויטה יחליף את שטקוס הפצוע

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע השלימה הערב (שבת) את הכנותיה לקראת ההתמודדות מחר (20:10, שידור ישיר בספורט4) מול הפועל תל אביב, כשהמאמן ברק בכר ושחקניו ינסו לרשום ניצחון ליגה שלישי ברציפות ורביעי בכל המסגרות, ובכך לשים מאחוריהם את המשבר המקצועי הקשה שעבר על הקבוצה רק לפני כשבועיים.

עוד בטרם שני הצדדים יעלו לכר הדשא בנתניה, זכר לעונש הרדיוס שקיבלה הקבוצה מת"א, ב"ש מצידה תחסר את השוער ארנסטס שטקוס, שנפצע בשריר הירך במהלך אימוני הקבוצה, זאת לאחר תיקול עם נייג'ל האסלביינק. אוהד לויטה יהיה זה שיתפוס את מקומו של הליטאי בין הקורות, חילוף שהתרחש כבר העונה ועבר בהצלחה.

מלבד סוגיית השוער, בכר יצטרך להסתדר גם ללא הבלם לואי טאהא, שייעדר משחק נוסף בעקבות הדלקת במפרק הירך ממנה הוא סובל בתקופה האחרונה. לעומתו, מיגל ויטור צפוי לחזור לכשירות ולפתוח על חשבונו של דוד קלטינס, שהוסט לאחרונה מהקישור למרכז ההגנה.


ויטור. צפוי להיות כשיר ולפתוח (אריאל שלום)

מבחינת שיטת המשחק, בכר עתיד להמשיך עם שלושת הבלמים, כשלצד ויטור יפתחו שני שחקנים שהם אינם בלמים טבעיים – בן ביטון ומרואן קבהא – כשעמית ביטון, יחכה להזדמנות מהספסל, למרות היותו בלם טבעי. המגן הצעיר אור דדיה ימשיך לקבל את חולצת ההרכב ממאמנו באגף הימני. האסלביינק, שכבש את שער הניצחון במחזור האחרון נגד אשדוד, יתפוס את מקומו של בן שהר המורחק בחוד של באר שבע.

הרכב משוער: אוהד לויטה, בן ביטון, מיגל ויטור, מרואן קבהא, אור דדיה, אורן ביטון, עדן שמיר, ז'וסואה, חנן ממן, ניב זריהן, נייג'ל האסלביינק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי