שאבו: "מאוכזבים, הגענו למספיק מצבים", ריאן: "אוהב את הקהל של בית"ר"

חיים שאבו
חיים שאבו | דני מרון

עוזר המאמן ניתח את התיקו: "זה לא היה משחק רגיל שלנו אבל יכולנו לנצח. לא כשלנו. הקבוצה הוכיחה שהיא חזקה מנטאלית". החלוץ גילה: "כבשתי צמד ראשון בקריירה". וארן: "יש לי חוזה עד 2022". רפואה גאה בצעירים

(גודל טקסט)

המחזור ה-19 בליגת העל יצא לדרך הערב (שבת) כשהמשחק המאוחר של השבת בין בית"ר ירושלים ועירוני קריית שמונה תפס את מרבית תשומת הלב. הקבוצה של רוני לוי המורחק קיוותה לנצח ולהתקרב למאבק האליפות רגע לפני משחק העונה בין מכבי חיפה ומכבי תל אביב, אך נתקלה ביריבה קשה ונאלצה להסתפק רק בתיקו 2:2 באצטדיון טדי. שני הגיבורים הגדולים היו אנתוני וארן ששוב סיפק את הסחורה עם צמד ומנגד איסמעיל ריאן ענה עם צמד משלו, צמד ראשון בקריירה.

בהעדרו של רוני לוי המורחק, חיים שאבו היה זה שניהל את המשחק על הקווים. שאבו אמר לאחר המשחק: "התוצאה קצת מאכזבת באמת אבל אם אפשר להתנחם במשהו זה שחזרנו מפיגור. אני חושב שזה לא היה משחק רגיל שלנו כמו בתקופה הטובה אך הגענו למספיק מצבים כדי להכריע את המשחק בהתחשב במגבלות שלנו עם לא מעט שחקנים פצועים. יש לנו הרבה מאוד מטרות עד סוף העונה אנחנו נמצאים למעלה ורוצים להמשיך ככה".

על השאלה האם כשלו במבחן אופי: "ממש לא אני חושב שהקבוצה הזו הוכיחה הרבה אופי השנה והקבוצה מבחינה מנטאלית בנויה פנטסטית. התוצאה מאכזבת אבל המשחק עצמו לא. אני חושב שק"ש אם נאמר את האמת – כבשו פעמיים משני מצבים. זה לא משהו שצריך לקרות וזה לא קרה לנו בתקופה האחרונה אבל נתמודד עם התוצאה הזו".


אנתוני וראן. צמד גדול (דני מרון)

 

חודש ינואר: "את השאלות האלה תשאל את יוסי בניון או את רוני לוי. כמובן שאני נמצא בצוות המקצועי ומעודכן בדברים אבל תשאל אותם הם מבינים בזה טוב ממני".

אנתוני וארן: "אני קצת מבואס, זה תיקו ואנחנו לא מרוצים. מבחינת אישית אני שמח אבל אם זה לא עוזר לקבוצה לנצח אז זה לא משנה". כשנשאל מה לא עבד בקבוצה אמר: "הובלנו 0:1, פתחנו את המשחק מצוין אבל איבדנו את זה תוך כמה דקות. כולם עלו קדימה ביחד ושילמנו את המחיר. הראינו אופי במחצית השנייה וגם זה חשוב".

על הכושר הטוב שלו והאם יעזוב: "לא אלך לשום מקום. דיברתי על זה כבר, יש לי חוזה בבית"ר עד 2022. אני ממשיך בקבוצה עד סוף העונה לפחות ואעשה הכל כדי להיות בהרכב".

קובי רפואה (דני מרון)

קובי רפואה מנגד: "אפשר לחלק את המשחק לכמה חלקים. לא פתחנו את 20 הדקות הראשונות טוב והיינו לחוצים כמו נגד מכבי חיפה. לאחר מכן חזרנו למשחרק וכבשנו שני שערים יפים. ספגנו גולים של חוסר ניסיון לאחר מכן. אני מוריד את הכובע בפני השחקנים הצעירים האלה, אני גאה בהם. הם נתנו 200%. לא היינו טובים במחצית השנייה אבל כל הכבוד לבחורים. אני מאוכזב שלא ניצחנו למרות שבית"ר היו עדיפים. לדעתי היינו קצת נאיבים, יכולנו לשמור על היתרון". גם נקודה זה בסדר, בית"ר בתקופה טובה. ההחמצה של ריאן"זה עניין של קבלת החלטות וזה מכריע משחקים, הוא היה צריך למסור אבל הוא ילמד ויישפר את זה בהמשך".

היעדרותו דז'יוגאס ברטקוס: "זה בסדר, אני מוכן לזה, נסתדר עם מה שיש. ניתן לשחקנים המובילים יותר אחריות וגם הצעירים יעזרו לנו ואני מקווה שנחזור למסלול הניצחונות בהמשך".

איסמעיל ריאן שכבש צמד אמר: "האמת שכן חיכיתי למשחק כזה הרבה זמן. אני חושב ששיחקנו נגד הקבוצה הכי לוהטת בליגה. עשינו הכל, ניסינו לנצח אבל אנחנו שמחים על הנקודה הזו במגרש מאוד קשה".

איסמעיל ריאן (דני מרון)

ברמה האישית: "אני שמח שהצלחתי לכבוש צמד ולעזור לקבוצה לזכות בנקודה. זה יותר חשוב מהצמד האישי שלי". על כך שכבש שער בטדי: "זה לא משנה טדי, בלומפילד או כל מגרש אחר, זה צמד ראשון בקריירה שלי והתרגשתי מאוד בשער השני, אין לי שום דבר נגד אף אחד, הקהל של בית"ר מצוין ואין לי שום דבר נגדם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי