גורמים בסביבתו של אולסק: "יש סיכוי שניקו יישאר בנתניה"

ניקו אולסק
ניקו אולסק | אריאל שלום

הקשר היה מהבולטים נגד כפ"ס. אסולין ציין את הקריאות הגזעניות בדו"ח השיפוט והמועדון יעמוד לדין. מהפועל ת"א הבהירו: ברשצקי לא ישוחרר. גם חלוץ ניגרי ייבחן בנוער וישותף במשחק האימון מול כפר שלם

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה סימנו את הניצחון 1:2 הדחוק אמש (שבת) על הפועל כפר סבא באצטדיון המושבה כזה שייחשב כמשמעותי ביותר אם בתום העונה הסדירה תעפיל הקבוצה לפלייאוף העליון. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' הגיעה למשחק ללא טים הויבך החולה, עם ויקי כחלון שעלה ב-11 כשהוא חולה בעצמו ובמזג אוויר רע מאוד, והצליחה לגרד ניצחון דחוק משער של הבלם צליל נחמיה, שעלה בהרכב ברגע האחרון בגלל חסרונו של הויבך. נחמיה, ששיחק במשך כל המשחק כמעט עם פציעה בגבה, פונה בסיום המשחק לבית החולים מאיר כדי לתפור את האיזור הפגוע.

עם כל הכבוד לנחמיה, סיפור המשחק היה ניקו אולסק, שזכה למחצית שלמה לאחר זמן רב והיה אולי השחקן הבולט ביותר בשורות היהלומים ואף היה מעורב בשער הראשון של קבוצתו. אם עד לפני מספר ימים הצהיר המאמן סלובודאן דראפיץ' כי הקשר לא בתוכניות ונראה היה שאופציית טרייד עם הפועל ת"א או מעבר לארה"ב נראים כריאליים, בסביבתו של הקשר הבהירו אמש בתום המשחק: "הכל יכול להיות, יש סיכוי שניקו יישאר". גם בנתניה לא פוסלים את האפשרות, וסיפרו כי במהלך השבוע הקרוב, יתברר גורל עתידו של הקשר היהודי-אמריקאי.

"כשהוא נכנס הוא עשה לנו שינוי במשחק וכל הכבוד לו", התיייחס בסיום דראפיץ' לקשר. "אחרי תקופה מאוד קשה שהוא עובר, הוא נכנס ובאמת שיחקנו כדורגל כמו שאנחנו רוצים. בינתיים הוא בנתניה וכל רגע שהוא פה אשתמש בסגל שלי כמו שצריך. דיברנו על ההתנהלות וההתנהגות ואני כראש מערכת צריך לשמור על הקבוצה. לפעמים צריך לתת בראש לכמה שחקנים ואני צריך להרגיע אותם. זו דינמיקה של קבוצה. זה הכדורגל ורק צריכים להתנהל כמו שצריך".

שחקני מכבי נתניה חוגגים.
שחקני מכבי נתניה חוגגים. "לפעמים צריך לתת בראש לכמה שחקנים, זו הדינמיקה" (אריאל שלום)

בעניין אחר, הקבוצה צפויה לעמוד לדין משמעתי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל על הקריאות הגזעניות לעברו של חלוץ הפועל כפ"ס בנג'מין קוקו. השופט הראשי אוהד אסולין ציין בדו"ח השיפוט את המקרה, ואף הדגיש שהתערב בנעשה שלוש פעמים: בפעם הראשונה והשלישית נהמו קהל היהלומים לעברו של קוקו, כשבפעם השנייה היו אלה קריאות בוז בלבד ולכן השופט התעלם מהדבר.

בינתיים, השחקנים המחליפים שלא שותפו אמש או אלו ששיחקו דקות מועטות יערכו היום בצהריים משחק אימון במתחם האימונים מול הפועל כפר שלם, סגנית מוליכת ליגה א' דרום, משחק אשר יהיה סגור לתקשורת. לספורט1 נודע כי החלוץ הניגרי הצעיר אולמליקן נורודין איינדה, אשר מועמד לחזק את קבוצת הנוער, נחת בישראל וינסה להרשים במשחק.

הנבחן האמריקאי הארי שוורץ ינסה להרשים את צוות המאמנים, כאשר בנתניה ציינו שמדובר בשחקן אשר עמדתו הטבעית היא קשר 50-50. שוורץ צפוי לנחות בארץ ביום שני הקרוב.

כארם ג'אבר. יוזמן לצעירה? (אריאל שלום)
כארם ג'אבר. יוזמן לצעירה? (אריאל שלום)

בנבחרת הצעירה לא מתעלמים מיכולתו של כארם ג'אבר, המגן הימני הצעיר של נתניה, שזוכה למעקב וצפוי לקבל זימון בכורה כאשר יתפרסם הסגל הסופי להתכנסות הבאה בימים הקרובים.

בנתניה ממשיכים לעסוק במלאכת החיזוק לחלון ההעברות הקרוב, כאשר מי שנראה שסוגיית הבאתו תהיה קשה הוא מוטי ברשצקי, קשרה של הפועל ת"א, ששיחק בשורות היהלומים בעונה שעברה. לספורט1 נודע שבמהלך השבוע שעבר פנו רשמית בנתניה למנהל המקצועי של האדומים משה סיני, כשהאחרון השיב שהקשר לא משוחרר בשלב זה מהמועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי