סירושטיין סיכם בהפועל חיפה עד תום העונה, כץ התייחס לחזרתו של תמאש

מיקי סירושטיין
מיקי סירושטיין | דני מרון

הפועל חיפה בעיצומו של משבר עמוק, הבלם ששב ארצה מתאילנד יצטרף לאימוני הקבוצה וקיימת אופציה גם לעונה הבאה. מעמדו של סילבס התערער. הבעלים על האקס: "לא מתנגד, אך נושא רישיון הנהיגה בעייתי"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה נמצאת בעיצומו של משבר עמוק. הקבוצה מהכרמל הפסידה אמש (שבת) 2:0 להפועל חדרה, ובכך רשמה הפסד ליגה רביעי ברציפות וירדה עד למקום השמיני בטבלה. המאמן חיים סילבס, שסופג ביקורת קשה מאוד מאוהדי הקבוצה שדורשים את התפטרותו, במקביל גם זוכה כעת להנחה מסוימת בשל מכת הפציעות העוברת על סגלו, אך גורם בקבוצה אישר כי מעמדו התערער.

אם לא די בפציעות של ניסו קפילוטו שלא צפוי לשוב בחודש הקרוב, גל אראל ולירן סרדל, גם בן והבה נוסף אתמול לרשימה הזו ככל הנראה הוא סיים את העונה. הבעלים יואב כץ התייחס למצב: "הפציעות הן המשבר הגדול ביותר שלנו. עד לפציעה של והבה היינו עדיפים ובמחצית השנייה כבר היינו פחות טובים. שוב חסרו לנו ההקרבה והלחימה, ואסור שזה יקרה". גורם בחיפה אף ביקר את השחקנים ששיחקו נגד חדרה והציגו משחק נרפה מאוד: "יש כאן שחקנים שצריכים להוכיח מנהיגות ברגעים האלה, והם לא עושים זאת. זה גורם לכולם כאן לעשות חישוב מסלול מחדש".

במועדון מביעים חשש גדול לאור הפציעות הקשות, בעיקר במרכז ההגנה, ועל כן כבר החלו בשיחות מרתוניות לגבי מחליף הולם. הפועל חיפה הודיעה שהבלם מיקי סירושטיין סיכם עקרונית בקבוצה עם תום העונה, ויצטרף כבר ממחר לאימוני הקבוצה. המועדון הצפוני מחזיק גם באופציה לעונה הבאה.


סירושטיין. חזר ארצה אחרי ששיחק בליגה התאילנדית (דני מרון)

מעבר לכך בחיפה רוצים להתחזק בחלק ההתקפי ובראש הרשימה נמצא חלוץ קריית שמונה קיליאן שרידן, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1. האחרון אומנם הביע רצון להישאר בקבוצה של איזי שרצקי או לעזוב לחו"ל, אך אם הפועל חיפה תשפר משמעותית את ההצעה שלה, החלוץ האירי ישקול שוב את עתידו.

במקביל, בהפועל חיפה מבינים היטב כי הם חייבים להתחזק כבר בפתיחת חלון ההעברות הקרוב, ובמיוחד בחוליית ההגנה. בקרב הקהל נשמעו קריאות לגבי חזרתו של הבלם גבריאל תמאש, שרוצה לחזור לישראל לפי דיווחים ברומניה.

כץ דווקא לא אופטימי: "אנחנו לא נגד חזרתו של תמאש, אבל אני לא חושב שזה יקרה בגלל עניין רישיון הנהיגה שלו. אם היה פסול לחצי שנה אני לא חושב שהוא היה בורח בכלל מאיתנו, אבל הוא פסול לחמש שנים וזה הרבה זמן".


כץ. "חסרו לנו ההקרבה והלחימה. לא חושב שתמאש יחזור בגלל רישיון הנהיגה" (ערן לוף)

בנוסף, סילבס והצוות המקצועי יבדקו מספר בלמים ישראלים, כאשר שמו של דודי תירם מאשדוד עלה כמועמד. מלבד החלק האחורי, האדומים-שחורים רוצים לצרף שחקנים גם במרכז השדה ובהתקפה, ותחכה לשחרורים שייעשו בקבוצות הצמרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי