חולדאי: "לא מתחרט שלא בנו גג בבלומפילד, בכל אצטדיון היה קורה אותו דבר"

אצטדיון בלומפילד
אצטדיון בלומפילד | ספורט1

ראש עיריית תל אביב-יפו דיבר ברדיו כאן ב' על דחיית המשחק של בני יהודה מול נס ציונה עקב מזג האוויר הסוער: "זה לא בגלל בעיה במגרש". אבוקסיס צפוי לפתוח עם הרכב זהה לזה שתוכנן

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

משחקה של בני יהודה מול סקציה נס ציונה, שהיה אמור להתקיים אתמול (שבת) ב-15:00, נדחה למחר (18:45, ספורט4). כזכור, בשל מזג האוויר הסוער, שפגע במערכת החשמל וגרם להצפות גדולות בכל איזור תל אביב ובמיוחד בדרום העיר ובסביבת בלומפילד, מנע מהמפגש להתקיים. בסופו של דבר ולאחר התייעצויות רבות של כל הגורמים הנוגעים בדבר, הוחלט שאין ערך ספורטיבי להתמודדות. כר הדשא בבלומפילד נראה כשיר לחלוטין, אך בגלל שאוהדים לא יכלו להתקרב לאיזור האצטדיון וכן בשל הצפתו של ארון החשמל המרכזי, הוחלט לדחות את המשחק.

דבר ביטול המשחק אמש עורר שוב את הביקורות הגדולות שנשמעות על כך שבלומפילד לא מצליח לעמוד בפני מזג האוויר הסוער, אם כי בנוגע לאתמול יש לציין שהעיר תל אביב כמעט כולה הייתה חסומה לתנועה במשך שעות רבות. רחובות וכבישים הוצפו מים בשל כמות לא רגילה של למעלה מ-80 מילימטרים של גשם שירד, וגם מערכת הניקוז העירונית התקשתה להתמודד עם הכמויות העצומות.


הצפות מחוץ לבלומפילד (שרון אמיר)

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו, התראיין הבוקר ברדיו כאן ב' והתייחס למצב. כשנשאל תחילה אם הם ציפו לאירוע בסדר גודל כזה, השיב: "בוודאי. אני אומר לך שאם היית מסתכל על כל אצטדיון שהיו יורדים עליו 80 מ"מ בשעתיים היית רואה אותו דבר. האצטדיון היה מוכן למשחק בשעה של המשחק, ככה שזה לא הייתה בעיה של האצטדיון. לא צילמו את האצטדיון בשעה שהיה אמור להיות משחק. אני הייתי שם. כל מגרש היה מוצף מ-80 מ"מ גשם".

אתה מתחרט שלא בנו גג בבלומפילד?
"לא, אני עומד מאחורי כל מה שאמרתי. אבל דרך אגב, האצטדיון מוכן גם לבניית גג. צריך לזכור שהאצטדיון של ברצלונה עד לפני שנה היה בלי גג, ושם יורדים יותר גשמים מאשר אצלנו, ויש שם 90 אלף צופים במשחק. אני לא אומר שבלומפילד לא צריך גג, אני אומר שבסדרי העדיפויות כרגע לא צריך להשקיע על גג".

בפן המקצועי, בני יהודה תערוך היום אימון קל, כחלק מההכנה לקראת המשחק הדחוי נגד נס ציונה. המאמן יוסי אבוקסיס צפוי לפתוח מחר עם הרכב זהה לזה שתוכנן לפתוח אמש, כאשר דור אלו יפתח שוב כמגן ימני והחלק הקדמי יכלול את דור כוכב, עמית זנטי ואריאל לזמי.

רון חולדאי (משמאל) במשחק הפתיחה של אצטדיון בלומפילד המחודש (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי