אוהדי מכבי חיפה בטירוף, סלליך או ווילדסחוט יפתחו במשחק העונה

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

בכרמל סופרים את השעות למשחק העונה נגד מכבי ת"א, ארגוני האוהדים מכינים תפאורה מיוחדת. ההתלבטות כנראה תוכרע על פי מזג האוויר, גם חזיזה ופוקס בתמונת ה-11, אמו של שועה עודדה ברשתות החברתיות

(גודל טקסט)

דריכות שיא במכבי חיפה לקראת משחק העונה מחר (שני, 20:15) מול מכבי תל אביב. במועדון אמנם מנסים להרגיע את ההתלהבות ומציינים כי כל תוצאה במשחק הזה לא תקבע את גורל האליפות, אך גם מבינים כי מדובר במשחק יוקרתי לאוהדים, כזה שיהווה הצהרה ברורה שמכבי חיפה רוצה להישאר במאבק האליפות לאחר שנים רבות בהן לא הייתה פקטור במאבקי הצמרת.

הקבוצה ערכה אחר הצהריים את האימון המסכם לקראת המשחק, כאשר עוד לפני האימון ערך המאמן מרקו בלבול אסיפה של שעה ובה דיבר על הדגשים לקראת המפגש. בצוות המקצועי ביקשו מהשחקנים להיות אחראים בפעולות שלהם הן בחלק ההגנתי והן בחלק ההתקפי. "כל פעולה יכולה להיות קריטית בסוג כזה של משחק", אמרו בחיפה. מבחינת ההרכב, נראה כי בלבול צפוי להמשיך עם הרכב דומה לשבועות האחרונים כאשר דווקא סינטיהו סלליך תורגל בהרכב הראשון ברוב האימון, אך בשל תנאי מזג האוויר עשוי בלבול להעדיף דווקא את הקשר ההולנדי יאניק ווילדסחוט. דולב חזיזה ישוב ל-11 והקשר ז'אנדו פוקס צפוי להחליף את נטע לביא המוצהב. ירדן שועה, שחזר ממחלה, צפוי לחזור לסגל. בניגוד למשחקים בשנים האחרונות הפעם ורק בשל תנאי מזג האוויר לא הגיעו אוהדי הקבוצה לאימון המסכם לקראת המפגש.

יותר מ-25,000 אוהדים ירוקים יגיעו מחר לסמי עופר וביציע הצפוני מתכוונים להציג תפאורה מיוחדת, ושתספק אווירה שראויה למשחק העונה. אחד האוהדים אמר הבוקר: "הציעו לי אלפיים שקל על הכרטיס ולא הסכמתי. הקבוצה שלנו תקבל עידוד שלא היה כאן מאז ומעולם". גם במשטרת ישראל נערכים למשחק בהתאם ושוטרים רבים יוצבו גם בשערי הכניסה על מנת למנוע את הליך הספסרות וגם כדי למנוע עימותים בן נציגי שני הקהלים עוד לפני הכניסה לאצטדיון.


דולב חזיזה. ישוב להרכב של בלבול (מאור אלקסלסי)

"כולם מבינים מה צריכים לעשות וזה הזמן שלהם להוכיח", אמרו בחיפה. מי שצפוי לחזור לסגל הוא החלוץ ירדן שועה שלא נכלל בסגל מול קריית שמונה בגלל מחלה. אמו של השחקן, לאה שועה, פרסמה פוסט מעודד לקבוצה וכתבה בין השאר: "כשאדם הולך לקונצרט ושואלים אותו איך היה הוא אומר שהנגנים ניגנו יפה. כששואלים אוהד כדורגל איך היה הוא אומר 'ניצחנו', זה ההבדל. חי למענך אמות בשבילך מכבי חיפה ירוק עולה".

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנטס מאבוקה, טרנט סיינסבורי, עופרי ארד, סאן מנחם, זאנדו פוקס, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, צ'ארון שרי, סינטיהו סלליך (יאניק ווילדסחוט), ניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי