גורדנה: "לא דיברתי עם אוואט מאז החילוף". לוי: "היה הטוב במגרש"

רועי גורדנה
רועי גורדנה | לירון מולדובן‎

לאחר הניצחון על רעננה, קפטן מ.ס. אשדוד דיבר על הרגע הכואב בטרנר: "אני תמיד מחויב לקבוצה שלי. זה לא היה נעים וננסה לשכוח את זה כמה שיותר מהר". אביטן: "נראה שזו לא העונה שלי, כל דבר רע קורה"

(גודל טקסט)

אחרי שמונה משחקי ליגה, אשדוד חזרה למסלול הניצחונות עם 0:3 מרשים באצטדיון הי"א על הפועל רעננה האחרונה. מעבר למשבר של הקבוצה מהשרון וניסו אביטן, אין ספק שאירוע המרכזי במשחק היה חזרתו של גורדנה בהרכב עם סרט הקפטן על ידו והיה אחד המצטיינים במגרש.

המאמן הזמני של מ.ס. אשדוד אלי לוי אמר בסיום: "טוב שהם נזכרו לנצח, אבל אני רוצה להקדיש את הניצחון מכל הלב לרוני אוואט, הוא השאיר לי קבוצה טובה ומאומנת ומפה אני מאחל לו החלמה מהירה ואם עשינו לו קצת נחת אני שמח. אני מאוד התגעגעתי לכאן, אני אוהב את ליגת העל אבל אני מאמין שכל דבר בזמנו והזמן שלי גם יגיע. מקווה שרוני אוואט יחזור כמה שיותר מהר".

על גורדנה: "אמרתי לשחקנים לפני המשחק שמי שמתעסק בעבר אין לו הווה ואין לו עתיד. גורדנה כל פעם שאני רואה אותו הוא מחויב והוא היה הטוב ביותר על המגרש".


הקדיש את הניצחון לרוני אוואט. אלי לוי (לירון מולדובן)

רועי גורדנה הוסיף: "אני יודע דבר אחד, יכול שלא הייתי השחקן הכי טוב, אבל תמיד הייתי מחויב לקבוצה שלי, אני לא אלכלך על רוני וכל מה שיש לי לומר לעולם לא אחשוף לתקשורת ואני מקווה שהנושא הזה מאחורינו. היה לא נעים, לא אחשוף עוד דברים, אשדוד נתנה לי במה. מה שקרה קרה וננסה לשכוח את זה כמה שיותר מהר".

"כל משחק אני רוצה להוכיח ויש לי הרבה מה לתת, כיף על המגרש, ציירו תמונה לא יפה בתקשורת וכל דקה על המגרש צריך להגיד תודה. לא דיברתי עם רוני מאז, אני לא יודע מה יהיה איתו ואפשר לשים את זה מאחורה, אנחנו לא ילדים קטנים".

ניסו אביטן: "כמו שזה נראה זו לא העונה שלי, כל דבר רע קורה. מאוד קשה לחזור אחרי שער שנפסל ב-VAR כשאתה בעשרה שחקנים. כשלא מנצחים כל כך הרבה זמן זה פוגע, אנחנו רוצים בכל שבוע לנצח, ננסה לעשות זאת גם בשבוע הבא. המשחק התהפך לגמרי, אבל אנחנו מנסים להוציא נקודות ולנצח, ולפעמים זה בא על חשבון ההגנה". חיזוק בינואר: "אנחנו מחפשים שחקנים שיכולים להתאים לנו בכל מיני עמדות, לא תהיה מהפכה. קייס גאנם עוזב? אין לי מושג על מה מדובר".


"זו כנראה לא העונה שלי. ניסו אביטן" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי