צפו בתקציר: נס ציונה עלתה מעל הקו האדום אחרי 1:2 דרמטי על בני יהודה

סאקו טורה
סאקו טורה | דני מרון

בלטקסה כבש בדקה ה-89 וביטל יתרון של רז שטיין (65), אבל טורה הכריע בתוספת הזמן עם שער ניצחון שהעניק לעולה החדשה שלוש נקודות יקרות. אוהדי המארחת המשיכו במחאה וקיללו את דן מורי, בין השאר

(גודל טקסט)

לאחר דחיית המפגש ביניהן ביום שבת האחרון, עקב תנאי מזג האוויר הקשים שהשביתו את החשמל באצטדיון בלומפילד, המפגש בין בני יהודה לסקציה נס ציונה התקיים הערב (שני) ונגמר ב-1:2 דרמטי, שכלל שני שערים בתוך תוספת הזמן. שלוש הנקודות העלו את העולה החדשה מעל הקו האדום והחריפו את המשבר של הזהובים, שנותרו במקום השביעי.

השער הראשון במשחק נכבש בדקה ה-65, כאשר סאבין לילאי שלח כדור ארוך לעבר רז שטיין שלא הצליח להשתלט היטב, אך ניצל טעות של מורי ובלטקסה על מנת לבעוט בין הרגליים של זובאס פנימה. בדקה ה-89, דור אלו הגביה מימין לראשו של מתן בלטקסה, שנגח פנימה את ה-1:1 וכמעט חילץ נקודה לזכות בני יהודה, אלא שבדקה ה-93 הגיע סאקו טורה, שניצל איבוד כדור של אליסון דוס סנטוס ברחבה כדי לבעוט פנימה את שער הניצחון.

לאורך ההתמודדות נמשכה מחאת האוהדים של בני יהודה. המעטים שהגיעו לבלומפילד קיללו ושרקו בוז לעבר חלק מהשחקנים, ביניהן הבלם דן מורי. גם הנהלת המועדון ובראשה הבעלים ברק אברמוב, ספגה גידופים מצד הקהל.

תורג'מן. ניצחון יקר ועלייה מעל הקו האדום (אודי ציטיאט)
תורג'מן. ניצחון יקר ועלייה מעל הקו האדום (אודי ציטיאט)
המשבר מחריף. יוסי אבוקסיס (אריאל שלום)
המשבר מחריף. יוסי אבוקסיס (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי