בדרך לאירופה? האפשרויות העומדות בפני ברק בכר

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

המאמן שהתפטר מהפועל באר שבע עשוי למצוא עצמו בקרוב בקבוצה באירופה בסיוע סוכנו, דודו דהאן. אופציה נוספת היא נבחרת ישראל, במידה שאנדי הרצוג יכשל במשחק הפלייאוף במקודמות היורו מול סקוטלנד

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לא ברור בשלב זה לאן מועדות פניו של ברק בכר, שסיים את דרכו כמאמן הפועל באר שבע לאחר ארבע עונות וחצי. סוכנו של בכר הוא דודו דהאן, לו יש קשרים ענפים בכל רחבי אירופה ולא מן הנמנע כי בכר ימצא עצמו מדריך קבוצה אירופית, בין אם בזמן הקרוב או בתחילת העונה הבאה, לאחר שייקח לעצמו חופשה פרטית בחו"ל כדי למלא מצברים לאחר התקופה האינטנסיביות בהפועל באר שבע. 

בכר מחזיק בחוזה המוערך בכחצי מיליון דולר לעונה עד לסוף העונה הבאה. יתכן כי ההחלטה שלו להתפטר הגיעה לאחר שהבין מסוכנו דהאן, שיש על הפרק אופציה בחו"ל. אופציה נוספת שעשויה להיפתח מבחינתו של בכר היא נבחרת ישראל. 

במידה שהנבחרת תיכשל במשחק הפלייאוף במקודמות היורו מול סקוטלנד בחודש מרץ הקרוב, עשויים ראשי ההתאחדות לכדורגל להחליט על שינוי בעמדת המאמן, לסיים את ההתקשרות עם אנדי הרצוג ולפנות לבכר שמביא עימו רזומה שכולל שלוש אליפויות רצופות וניסיון עם הפועל באר שבע וקריית שמונה גם בזירה האירופית. 

לפני כשנה וחצי, כאשר משה חוגג רכש את בית"ר ירושלים, הוא בדק עם אלונה ברקת אפשרות לפנות לברק בכר, אך ברקת שללה את העניין על הסף. כעת, כשבית"ר נמצאת במומנטום חיובי ועל הקווים נמצא רוני לוי המנוסה, ספק אם בית"ר תהיה אופציה עבורו של בכר.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי