מזרחי ובויסן קיבלו הודעה לחפש קבוצה, נס ציונה לקראת כפ"ס: משחק עונה אמיתי"

שחקני סקציה נס ציונה חוגגים
שחקני סקציה נס ציונה חוגגים | דני מרון

הקיצוני והקשר לא בתכניות של הכתומים. לאחר הניצחון על בני יהודה, המאמן עמיר תורג'מן סיפר: "לא היה קל להרים את הדריכות אחרי נפילת המתח בשבת"

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה ניצחה אתמול (שני) באצטדיון בלומפילד 1:2 את בני יהודה, הניצחון הראשון בתולדותיה בליגה על הקבוצה משכונת התקווה. המשחק, שנדחה משבת בשל ההצפה בבלומפילד, הביא להמון תקוות אצל העולה החדשה אשר עלתה מעל הקו האדום.

הקבוצה של עמיר תורג'מן אוהבת לשחק באצטדיון בלומפילד, ואחרי תוצאות תיקו 1:1 נגד הפועל ומכבי תל אביב הכניעה את הקבוצה השלישית מהעיר. בקבוצה אמרו בסיום המשחק: "הכדורגל הוא דרמטי, ולמדנו שעד שלא נשמעת שריקת הסיום המחויבות צריכה להמשיך על המגרש כי הפסדנו וניצחנו משחקים בתוספת הזמן. מבחן האופי שלנו יהיה נגד הפועל כפר סבא".

המאמן עמיר תורג'מן אמר: "זה ניצחון מתוק שמראה כמה אופי ואחדות יש בקבוצה. בשבת היינו דרוכים והייתה ירידת מתח כשהמשחק נדחה, ולא קל להרים את הדריכות בתוך יומיים. אנחנו בדרך הנכונה, הקבוצה מתגבשת והיא יודעת מה היא רוצה. משחק העונה לא היה בסמי עופר אלא יהיה ביום ראשון, של נס ציונה נגד הפועל כפר סבא".

תורג'מן. מראה כמה אופי ואחדות יש בקבוצה
תורג'מן. מראה כמה אופי ואחדות יש בקבוצה" (אודי ציטיאט)

רז שטיין הוסיף: "יש אושר גדול, וכיף להבקיע ובמיוחד כשזה עוזר לנצח. אנחנו יודעים שהטבלה צפופה למטה, ויש עוד דרך ארוכה. נהיה צריכים לבוא למשחק נגד כפר סבא חדים מאוד".

במסגרת השינויים בסגל לקראת חלון ההעברות, תורג'מן ערך הבוקר שיחה עם הקיצוני דייויד בויסן ובה הודיע לו כי אינו נמצא בתכניות המקצועיות של המועדון. לשחקן הובהר כי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה והוא מצטרף לאופיר מזרחי שקיבל הודעה דומה.

כובש שער הניצחון סאקו טורה לא פתח בהרכב ונכנס רק כמחליף, והוא מבוקש במכבי חיפה ממנה הוא מושאל. בנס ציונה ביקשו מהמועדון הירוק שלא לעשות את המהלך ולהמתין עד סיום העונה.


בכל מקרה, בקבוצה ממתינים לשחקני חיזוק ממכבי תל אביב אשר אמורה לקצר את הסגל שלה, כאשר בראש הרשימה נמצאים מתן חוזז ורוסלן ברסקי. בנוסף, בקבוצה ממתינים שאופיר מזרחי, אשר קיבל הודעה שהוא משוחרר, ימצא קבוצה חלופית כדי לפנות תקציב לרכש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי