ג'ראלדש: "גם ב-3:3 האמנו שאפשר לנצח. אנחנו מכבי תל אביב"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | מאור אלקסלסי

לאחר משחק העונה הסוער נגד מכבי חיפה, המגן שהצטיין סיפר: "אחד המשחקים הכי משוגעים ששיחקתי בהם. חשבתי שאנחנו בבלומפילד עם הקהל". על עתידו: "רוצה להישאר בישראל"

(גודל טקסט)

משחק העונה שנערך אמש (שני) באצטדיון סמי עופר ייכנס ללא ספק להיכל התהילה של הכדורגל הישראלי. שער דרמטי של יונתן כהן העניק למכבי תל אביב 3:4 בתוספת הזמן נגד מכבי חיפה, אף יותר מכך, הגדיל את הפער של האלופה בצמרת ליגת העל לשש נקודות.

מי שהיה אחד מהגורמים העיקריים לשער הניצחון הוא המגן אנדרה ג'ראלדש, שסיפר את תחושותיו לאחר המשחק: "אני מאושר מהתוצאה. אין ספק שזה אחד המשחקים הכי משוגעים ששיחקתי בהם".

"זה היה משחק קשה עד הדקה האחרונה כי למכבי חיפה יש קבוצה טובה מאוד. אבל אם מסתכלים על המשחק כולו, היינו הקבוצה הטובה יותר והדבר הכי חשוב זה שלקחנו את הנקודות. התחושה אחרי השער האחרון? אני לא מסוגל לתאר במילים את מה שהרגשתי. אתה צריך להיות על המגרש, כדי להבין את זה ולהרגיש את מה שקרה".


ג'ראלדש מול צ'רון שרי. "אין ספק שזה אחד המשחקים הכי משוגעים ששיחקתי בהם" (דני מרון)

הפורטוגלי המשיך: "אני באמת לא יודע מה להגיד, הרגשתי פשוט אושר. יודע שזה עדיין לא שער אליפות, אלא רק ניצחון במשחק ליגה. ועדיין זה היה מדהים. זה היה משחק מדהים, אבל שוב, אלו רק עוד שלוש נקודות".

על האמונה כי מכבי ת"א יכולה לנצח אחרי שספגה את השער השלישי הבהיר: "אנחנו מכבי תל אביב. ברור שהאמנו. אנחנו תמיד מאמינים עד הרגע האחרון שאפשר לנצח ועשינו זאת. התכוננו למשחק הזה גם מהבחינה הפיזית והיינו מוכנים עד הרגע האחרון לתת את הכל. חגגנו עם האוהדים שלנו בסיום ומבחינתי, לשמוע ככה את הקהל שלנו זה היה כמו לשחק בבלומפילד".

"מבחינה אישית, אני אוהב תמיד לתקוף ולעזור לקבוצה בחלק ההתקפי. בדקות האחרונות שיחקנו עם חמישה שחקנים בהגנה, אז היו לי הרבה יותר אופציות לצאת קדימה וככה מצאתי בסוף את עומר אצילי והוא מסר ליונתן כהן בשער האחרון".


"חגגנו עם האוהדים שלנו בסיום ומבחינתי, לשמוע ככה את הקהל שלנו זה היה כמו לשחק בבלומפילד" (דני מרון)

כזכור, ג'ראלדש הגיע לקריית שלום כמושאל מספורטינג ליסבון, זאת על מנת להיכנס לנעליו הגדולות של אלי דסה בעמדת המגן הימני: "ההתחלה במכבי ת"א הייתה מעט קשה עבורי, משום שזה היה כדורגל קצת שונה עבורי. אבל עכשיו השתלבתי לגמרי בקבוצה, עשיתי את ההתאמות הדרושות ואני מנסה לעשות כמיטב יכולתי".

חשוב לציין כי לאלופה קיימת אופציית רכישה על השחקן בסיום העונה, כשהוא עצמו מעוניין להמשיך בישראל: "כמובן שאני רוצה להישאר. אני מאושר כאן, אבל אני צריך להמשיך לעבוד קשה ונראה מה יקרה בהמשך", סיכם.


"אנחנו מכבי תל אביב. ברור שהאמנו. אנחנו תמיד מאמינים עד הרגע האחרון שאפשר לנצח" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי